Hallo, ik ben een totale noobie als het gaat om PC's bouwen dus vroeg ik me af of jullie me konden helpen om een gaming pc the bouwen voor mij.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een gaming pc, waar ik o.a. League of Legends mee kan spelen, Tera, Warframe, en eventuele andere games. Ik wil graag op 60 fps of meer kunnen spelen op de meeste spellen. En graag met settings very high of ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
De maximale prijs dat ik wil uitgeven aan een pc is rond de €1000,- .
Sorry dat de prijs niet klopt met de titel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord, muis, headset en ik gebruik een tv scherm. Ik wil best voor een monitor gaan als de prijs maar rond de 1200 - 1250 ligt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een nieuwe pc
Ik dacht zelf aan video kaarten als:
- NVIDIA GeForce GTX 770 - 2GB - EVGA Superclocked - Single Card
of
- AMD Radeon R9 280X - 3GB - Gigabyte Windforce OC Edition - Single Card
misschien is dit al wat te veel dus als er goedkopere zijn dan zou ik dat graag willen weten
En ik dacht zelf aan dit processor:
- AMD FX-8350 CPU (8x 4.00GHz/8MB L3 Cache)
Ook hier misschien is de processor wat te veel, als het goedkoper kan en de performance maakt niet uit voor de boven genoemde spellen, dan graag
.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
NVIDIA of AMD of Intel, mijn vrienden gebruiken deze ook en ik hoor dat het best goede dingen zijn
Het maakt niet echt uit welke van die 3 bij GPU of CPU. Als ze maar goed genoeg zijn om de bovengenoemde spellen op settings very high of ultra te spelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb net die desktop best buy bekeken en ik zie dus dat die videokaart beter is, dus ga ik voor de
Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X video kaart.
Alvast bedankt voor de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een gaming pc, waar ik o.a. League of Legends mee kan spelen, Tera, Warframe, en eventuele andere games. Ik wil graag op 60 fps of meer kunnen spelen op de meeste spellen. En graag met settings very high of ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
De maximale prijs dat ik wil uitgeven aan een pc is rond de €1000,- .
Sorry dat de prijs niet klopt met de titel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord, muis, headset en ik gebruik een tv scherm. Ik wil best voor een monitor gaan als de prijs maar rond de 1200 - 1250 ligt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een nieuwe pc
Ik dacht zelf aan video kaarten als:
- NVIDIA GeForce GTX 770 - 2GB - EVGA Superclocked - Single Card
of
- AMD Radeon R9 280X - 3GB - Gigabyte Windforce OC Edition - Single Card
misschien is dit al wat te veel dus als er goedkopere zijn dan zou ik dat graag willen weten
En ik dacht zelf aan dit processor:
- AMD FX-8350 CPU (8x 4.00GHz/8MB L3 Cache)
Ook hier misschien is de processor wat te veel, als het goedkoper kan en de performance maakt niet uit voor de boven genoemde spellen, dan graag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
NVIDIA of AMD of Intel, mijn vrienden gebruiken deze ook en ik hoor dat het best goede dingen zijn
Het maakt niet echt uit welke van die 3 bij GPU of CPU. Als ze maar goed genoeg zijn om de bovengenoemde spellen op settings very high of ultra te spelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb net die desktop best buy bekeken en ik zie dus dat die videokaart beter is, dus ga ik voor de
Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X video kaart.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX 8350 Tray | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 69,05 | € 69,05 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 361,04 | € 361,04 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,05 | € 66,05 |
| 1 | Seasonic G-Serie 550 Watt | € 83,65 | € 83,65 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,79 | € 89,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.003,48 | |
Alvast bedankt voor de hulp!