• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-10-2025
ik zoek een prosesor voor mijn laptop HP 15-g092nd
aangezien de 1GHZ dual core te weinig is en haperingen heeft zal ik graag een andere processor erin hebben niet te duur maar een die met dagelijks gebruik iniedergeval meer gas heeft. de moederbord wat erin zit is haast niet te vinden op het internet maar volgens mij is het een intel mobile mh76
graag zal ik horen van jullie of dit mogelijk is en/of welke processor ik het beste kan gebruiken

http://store.hp.com/Nethe...=G7G26EA&opt=ABH&sel=PCNB

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-02 15:14

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hoe wel rekening met de warmte ontwikkeling.

Je huidige verbruikt 9 watt.
als je de 2 Ghz 4-core neemt is dat meteen 25 watt. Dit moet je koeling wel aankunnen.

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

Nemesizz

Untouchable

de moederbord wat erin zit is haast niet te vinden op het internet maar volgens mij is het een intel mobile mh76
Met een AMD dual core? das wel knap :P .

Overigens wat ik kan vinden over de CPU is het een BGA (Ball Grid Array), oftewel, ding is vast gesoldeerd op het moederbord. Dus tenzij je heeeel kunnig bent met een soldeerbout, kun je een CPU upgrade wel vergeten (bovendien zal de BIOS waarschijnlijk niks anders accepteren dan de CPU die er nu inzit).

Dus jammer maar helaas, sneller worden (qua CPU althans) zit er niet in.

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-10-2025
Nemesizz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:28:
[...]

Met een AMD dual core? das wel knap :P .

Overigens wat ik kan vinden over de CPU is het een BGA (Ball Grid Array), oftewel, ding is vast gesoldeerd op het moederbord. Dus tenzij je heeeel kunnig bent met een soldeerbout, kun je een CPU upgrade wel vergeten (bovendien zal de BIOS waarschijnlijk niks anders accepteren dan de CPU die er nu inzit).

Dus jammer maar helaas, sneller worden (qua CPU althans) zit er niet in.
oke bedankt jammer!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
androidfreaker schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:18:
ik zoek een prosesor voor mijn laptop HP 15-g092nd
aangezien de 1GHZ dual core te weinig is en haperingen heeft zal ik graag een andere processor erin hebben niet te duur maar een die met dagelijks gebruik iniedergeval meer gas heeft. de moederbord wat erin zit is haast niet te vinden op het internet maar volgens mij is het een intel mobile mh76
graag zal ik horen van jullie of dit mogelijk is en/of welke processor ik het beste kan gebruiken

http://store.hp.com/Nethe...=G7G26EA&opt=ABH&sel=PCNB
Dat is wel een heel erg budget laptop... Een SSD erin doen zal de boel gesmeerder laten verlopen
deze: pricewatch: Crucial MX100 256GB
of als je meer schijfruimte nodig hebt deze: pricewatch: Crucial MX100 512GB
en als 2e optie 4gb ram erbij doen (als er een 2e slot is, kan ik zo snel niet vinden).

Dat zijn de enige hardware-opties die je hebt.
Pagina: 1