Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ACER ASPIRE ES1-511-C08F bij de mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

• Nieuwsgier
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10 21:22
Mijn dochter wil graag weten of de pc bij de media markt een ACER ASPIRE ES1-511-C08F goed genoeg is om spelletjes op te doen. Ik denk dat de processor, een Intel Celeron N2830, hier de bottleneck is ?
Graag jullie deskundig advies.

Wat ga je met je laptop doen? : Spelletjes zoals de Sims of Euro Truck simulator
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows7 of 8 , spelletjes en surfen

Wat is je budget?: Weinig
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn: tot € 400.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?: nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren:nee[
[b]Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.:/b] Het merk maakt niet uit, Een scherm van 15 inch minimaal

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 13:41
Het zou handig zijn als je de laptop even in de pricewatch opzoekt en de link hier deelt.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:52
Jamalietjuh schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:07:
Het zou handig zijn als je de laptop even in de pricewatch opzoekt en de link hier deelt.
Model is volgens mij mediamarkt only:
http://www.mediamarkt.nl/...3,1336939.html?langId=-11

Leuke instap laptop voor die prijs, maar niet geschikt voor ietwat zwaardere spellen

• JKMH
Op HD grapics kun je inderdaad niet echt spelletjes spelen. Als de laptop nooit meegenomen word misschien voldoet een desktop dan ook? Daar kan je iets meer mee voor 400,- denk ik.

• Nieuwsgier
Ik heb hem inderdaad niet in de pricewatch niet kunnen vinden. Een desktop is geen alternatief voor haar, er moet ook, hangend voor de tv, op het internet gesurfd kunnen worden.

Als de HD Graphics niet geschikt is voor spelletjes dan houd het snel op denk ik ?

• JKMH
Oké duidelijk, HD graphics is niet echt ideaal voor spelletjes nee. Misschien een beetje doorsparen?

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Om wat voor spelletjes gaat het?

Edit:
Ik las er overheen, Sims en Euro Truck Sim dus. Ik zou inderdaad kijken naar een laptop met een dedicated videokaart. Tot 400 euro wordt dit alleen wel lastig, het budget moet dan mogelijk iets omhoog, of accepteren dat die spellen alleen op heel lage resoluties op heel lage settings *mogelijk* draaien, geen garanties uiteraard.

[ Voor 105% gewijzigd door Frietsaus op 07-08-2014 15:37 ]

• Nieuwsgier
Dank voor jullie reactie. Ik zal jullie advies overbrengen.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wellicht dat je het budget iets kunt verhogen:
pricewatch: Acer Aspire E1 451G-84508G1TMnkk

Dan heb je een AMD Radeon HD 8750M er in zitten, daar kan je genoemde games wel mee spelen.
Pagina: 1