Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bug - Reacties op product reviews

Pagina: 1
Acties:

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Vorig topic: User review issues

Hierin had ik gemeld dat er issues waren met scores van reviews, maar er is nog het probleem dat reviews met de nieuwe opmaak geen reacties weergeven, terwijl mijn oude reviews dat wel doen.

Nieuwe review met 2 reacties: productreview: Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (Azerty BE) review door Phuncz
Nieuwe review met 2 reacties: productreview: Apple iPhone 5 16GB Zwart review door Phuncz
Oude review met 8 reacties: productreview: Lian Li PC-V352B review door Phuncz
Oude review met 6 reacties: productreview: Razer Nostromo Gaming Keypad Zwart review door Phuncz

[ Voor 21% gewijzigd door Phuncz op 07-08-2014 13:18 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Dat is geen bug, maar bij design. Sinds de laatste release is het onderscheid tussen 'simpele' en 'uitgebreide reviews terug gekomen en de twee eersten die je noemt vallen (nu) in de categorie 'simpel' (geen uitgebreide beschrijving). Daar kan je dus niet meer op reageren en daaruit volgt dat ook reacties niet meer getoond worden.

Helaas betekent dat ook dat oude reacties dus ook niet meer getoond worden.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:09

BM

Moderator Spielerij
ik vermoed dat dat komt door deze wijziging:
Op veler verzoek laten we vanaf nu de 'simpele' gebruikersreviews weg uit de tracker. Alleen reviews die naast de verplichte, korte toelichting en plus- en minpunten ook een uitgebreide toelichting bevatten, komen nu nog tevoorschijn in de tracker. Ook kan er op simpele reviews niet meer gereageerd worden en kunnen ze ook niet meer voorzien worden van een rating.
Te laat: rob_erwt beschrijft het nog wat duidelijker :)

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 07-08-2014 13:37 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Aha dat verklaart. Mijn excuses, dit is me compleet ontgaan.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Geen probleem. :) Doe ik deze verder naar het archief.

Never underestimate the power of stupid people in large groups