Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies voor gehackt outlook account

Pagina: 1
Acties:

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Beste tweakers,

Het moest er een keer van komen mijn outlook account is gehackt.

Dit betreft een ouder account wat ik al had gedeactiveerd, tot mijn verbazing kreeg ik een bericht van een vriend dat ik een mail had gestuurd met een rare link. Dus wordt mijn account ook gebruikt voor spam :(

Nou heb ik het volgende gedaan:

-Ingelogd en wachtwoord verandert met 15 letters/cijfers
-2 stappen verificatie
-beveiligsvraag verandert
-opnieuw gedeactiveerd
-melding gemakt bij Microsoft

Verder als ik kijk bij laatste activiteiten zie ik ip adressen uit Rusland en Hongarije.

Wat kan ik hier verder nog aan doen?

Orgin limited199

Verwijderd

Waar zie je de laatste activiteiten staat ?

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

ze kunnen nu niet meer op het account en je hebt hem weer terug? Als dat het geval is ben je klaar.

Hebben ze hem alweer te pakken dan staat er waarschijnlijk minder leuke software op je computer.

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 07-08-2014 13:55 ]

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:54
Contactpersonen verwijderen, alle emails wissen, alle mogelijke informatie uit je (gekoppelde) microsoft account wissen.?

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Dit ben ik vergeten te melden maar heb ook contactpersonen en alle info verwijdert .

:waldpiek dit kun je zien als je naar account instellingen gaat en dan recente activiteiten.

:garriej ik kan gewoon in mijn account maar ik zie wel steeds verzonden berichten die ik niet heb gestuurd. Ik ga voor de zekerheid even een frisse installatie van Windows doen.

Bedankt allen voor de suggesties.

Orgin limited199

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Kijk ook even naar je berichtregels en welke apps er autorisatie tot de mailbox hebben.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:58

TheVMaster

Moderator WOS
Dit heeft weining met Windows Clients te maken >>> MOVE >> CSA
Pagina: 1