• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Goedemorgen,

Ik heb enige tijd geleden een Samsung 55HU7500 gekocht en krijg de instellingen naar mijn zin niet fatsoenlijk.

Nu ben ik op internet gaan zoeken naar een bedrijf die mijn tv kan en wil kalibreren. Veelvuldig kom ik de namen van Frank en Dimitri tegen maar ook Spectrum Kalibratie. Over de laatste is maar weinig te vinden en ik weet ook niet wat ik voor dat bedrag kan verwachten in tegenstelling tot de andere 2.

Heeft iemand echt ervaring met Spectrum Kalibratie en hoe is dit bevallen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Is er een groot verschil met wat je wilt en verwacht ,en wat je nu kan met de instellingen?

Is het plaatje met de gebodene regeling goed in te stellen maar wil je het geheel iets finetunen, dan zou kalibratie een oplossing kunnen zijn. Let wel op dat een gekalibreerd scherm niet je smaak hoeft te zijn.

Ik kom zelf van een plasma en naar mijn smaak kan ik deze tv ook niet knap instellingen, vooral omdat ik mijn vorige plasma als referentie heb ,en deze tv daar nooit aan kan tippen wat betreft beeldkwaliteit.

Is het verschil met wat je verwacht dusdanig groot dat met geen enkele instelling je ook maar in de buurt komt, en de ontevredenheid groot is, dan gaat kalibratie ook niet helpen.