Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Nu de samsung S4 wat goedkoper is geworden dacht ik deze aan te schaffen maar nu is de S5mini gereleased.
Deze heeft op zijn beurt mooie specs (voor een mini versie) en wat er me vooral aanspreekt is de water/stofdichtheid , de hartslagmeter en vingerprint interesseren me niet zo.

Moeilijke knoop om door te hakken, beide toestellen liggen que prijs niet zo ver uit elkaar, de S4 is wel alsnog een stuk krachtiger op verschillende vlakken, de S5mini heeft dan het water/stofdicht voordeel en een iets nieuwere android versie.

What to pick ? of gewoon advies ?

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 12:31
Ga je onderwater filmpjes maken etc?

Als het aan mij lag nam ik de galaxy S4.

Waterdichtheid staat bij mij niet op nummer één en betere hardware wel...

Alles even op een rij:

S4 vs S5 mini
snapdragon 600 - snapdragon 400
Full HD display - 720p HD display
5 inch - 4.5 inch
2600Mah accu - 2100 Mah accu
8 Mpex camera - 13 Mpex camera

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
De S4 is gewoon echt verreweg de betere telefoon van die 2. De S5 mini zit echt op het niveau Chinaphone van 140 euro, met zijn quadcore cortex A7 en 720P scherm.

Leuk, die water/stofdichtheid, maar als het ding kapot gaat door water geeft Samsung waarschijnlijk toch nul op rekest.

Echt een no-brainer wat mij betreft.

Verwijderd

Topicstarter
ok, thx, ik ga geen onderwaterfilmpjes maken ;-) maar neem men telefoon wel veel mee tijdens sport etc... waar de s5mini dan misschien iets degelijker/duurzamer zou kunnen zijn .

maar zal dan toch waarschijnlijjk de S4 worden !
uiteraard is dit een enorme verbetering tov de S2+ , maar die heeft me toch altijd dienst gedaan ;-) , soms wel wat te traag

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
Zou inderdaad ook voor de S4 gaan. Door de vormgeving valt de grootte nog wel mee. Wel zou ik voor een Black edition gaan van de S4, omdat deze er net wat chiquer uitziet.