Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerk valt weg TP-Link WDR-4900

Pagina: 1
Acties:

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb sinds twee maanden een TP-Link WDR-4900 geplaatst achter mijn in bridge-mode gezette Ubee van Ziggo.

Het ging een tijd goed. Over de snelheid en bereik niets dan lof voor deze niet al te dure wireless router. Komt overigens goed uit testen. Maar regelmatig gebeurt het dat het bereik spontaan wegvalt en even later weer terug komt. Of ik moet opnieuw verbinden.

Het vreemde is: het gebeurt niet op mijn MacBook Air, Apple TV of Sony TV. Het gebeurt wel op mijn iPhone en iPad.

Ik heb hierover gemaild met TP-Link en krijg 'nieuwe' firmware gemaild. Er is maar één versie, die is nota bene van april 2013, dus waarom ze me daarmee afschepen is me een raadsel. Eigenwijs als ik ben toch maar geïnstalleerd.

Meer mensen ervaring met dit verhaal, eventueel i.c.m. een andere router? Of een oplossing?

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• despijker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 23:06
Apple, tja........ :X

[ Voor 10% gewijzigd door despijker op 07-08-2014 10:46 ]

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sorry, maar ik zit niet op dit soort antwoorden te wachten. Bespaar je de moeite door dit soort onzin op het forum achter te laten.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max