Inactieve advertentie verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Tot mijn spijt ben ik vanavond erachter gekomen dat ik op Google vindbaar ben met mijn telefoonnummer via een inactieve advertentie. Dit bezorgt mij een aantal problemen, om te beginnen heb ik duizenden mensen op Youtube die graag contact met mij willen opnemen.

Het resultaat...mijn zakelijke en prive nummer is nu niks meer waard. Geziene het feit dat ik circa 70.000 advertenties heb verspreid op papier, niet eens internet meegerekend, kan ik niet zomaar mijn nummer wisselen. Uiteraard stom van mij om dit nummer in een advertentie te doen, maar het is dan ook volledig onbekend om door Google gevonden te worden op basis van je Tel. nummer middels een advertentie.

Ik zou het uitzonderlijk fijn vinden als mijn inactieve advertenties niet benaderbaar zijn door anderen, het liefst een optie om te verwijderen. Als er ergens een verwijder knop is dan zou ik dat graag willen weten, ben nu al langer als een uur bezig met het zoeken naar een verwijder knop. Indien er 1 bestaat dan duidt dit ook op een te kortkoming op structureel gebied.

Hoe dan ook ik zou het fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen met mijn probleem.

Groeten,
Christian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:11

sanzut

It's always christmas time

zit nu te kijken naar mijn eigen inactieve advertenties, die mogen wat mij betreft eigenlijk ook allemaal wel weg?
zie ook geen bewerk of verwijder knop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DragonChaser
sanzut schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:03:
zit nu te kijken naar mijn eigen inactieve advertenties, die mogen wat mij betreft eigenlijk ook allemaal wel weg?
zie ook geen bewerk of verwijder knop?
+5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt als een goed idee, maar lijkt mij geen bug maar meer een huidige feature :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Advertenties verwijderen kunnen bepaalde mensen met de juiste rechten (oa Floppus, Microkid, Ragdoll, Zeef, ik en nog een aantal andere). Ik heb nu in ieder geval je telefoonnummer/mailadres uit de advertentie verwijderd.
Reden dat de advertenties niet compleet verwijderd worden is al eens gemeld maar ik kan het zo snel even niet meer terug vinden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:59

rob_erwt

What does this button do?

Als je inactieve advertenties verwijderd, is er een stukje historie verdwenen. Dat kan lastig zijn voor de admins maar ook voor de gebruiker zelf: wat heb ik wanneer ook al weer te koop gezet.

Ook kan het helpen (bij een niet verkocht artikel) om de advertentietekst te kopiëren naar een nieuwe advertentie.

Dat inactieve advertenties nog benaderbaar zijn (alleen rechtstreeks overigens, niet via de search of listing in V&A) kan handig zijn als een koper nog een terug wil kijken onder welke voorwaarden hij iets gekocht heeft.

Wat wellicht wel een goed idee is, is om aan zoekmachines deze advertenties niet langer aan te beiden en alleen nog aan 'echte' gebruikers. Of zelfs alleen maar voor de verkoper zelf en modjes.

Ik zal een ticket aanmaken zodat we hier intern eens over na kunnen denken (en verplaats hem even naar Mooie Features omdat hij daar dan beter op zijn plek is.). :)

[ Voor 5% gewijzigd door rob_erwt op 07-08-2014 09:28 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zou als gebruiker graag wel alle inactieve V&A-advertenties willen kunnen zien (via Tweakers, niet via Google). Dit omdat je dan een beeld kunt vormen van de (ver)koper: hoe vaak / wat verkoopt die? (Al is dat nu ook al voor zover ik weet wat moeilijk via een omweg).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
Nee en nog eens nee, de gebruiker kan ervoor kiezen om de advertentie te verwijderen. Als het om data gaat, het staat toch in de database? haal het gewoon van de website en laat het staan in de database. Vervolgens maak je in de admin panel een back-end pagina voor statistieken.

Dit hoort gewoon niet, ik ben ook niet gewaarschuwd over het feit dat mijn nummer op Google terecht komt. Op marktplaats is het: weg is weg, ik verwacht gewoon meer van Tweakers. Zal in de toekomst dus gewoon geen gebruik maken van adverteren op de site.

Ik hoop in ieder geval dat dit prioriteit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:59

rob_erwt

What does this button do?

Of het prioriteit krijgt, ligt aan de productmanagers.

Aangezien in jouw geval het probleem waar een admin voor nodig was, opgelost is, haal ik dat even uit de titel.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Was hier precies naar op zoek. Ik zou ook graag willen dat ik die hele oude inactieve advertenties gewoon kan verwijderen of eventueel op zijn minst aan kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je inactieve advertenties verwijderd, is er een stukje historie verdwenen. Dat kan lastig zijn voor de admins maar ook voor de gebruiker zelf: wat heb ik wanneer ook al weer te koop gezet.

Onzin...

Ook kan het helpen (bij een niet verkocht artikel) om de advertentietekst te kopiëren naar een nieuwe advertentie.

Je kan zelf je eigen tekst in notepad/textedit/word etc. opslaan...

k zal een ticket aanmaken zodat we hier intern eens over na kunnen denken.
Nee... doen!

Of het prioriteit krijgt, ligt aan de productmanagers.
met andere woorden;
Lekker verkopen aan Google ;-)

Tot slot:
Ik zie nog steeds geen goede reden om geen verwijder mogelijkheden beschikbaar te stellen voor je eigen advertenties.
Dus Tweakers is nog erger bezig dan Google... Tweakers is evil ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Daar is niks onzin aan, dat is een logisch verklaring voor een design keuze die gemaakt is.

Leer trouwens ook even om de quote knop te gebruiken.
Tot slot:
Ik zie nog steeds geen goede reden om geen verwijder mogelijkheden beschikbaar te stellen voor je eigen advertenties.
Dan moet je beter lezen want die is hierboven genoemd.
Dus Tweakers is nog erger bezig dan Google... Tweakers is evil ?
:')

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie echt geen goede reden om geen verwijder optie beschikbaar te stellen.
Tweakers zuigt hierdoor meer informatie dan Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, die advertentie van gisteravond waar iemand 5 gram wiet wilde hebben voor een geluidskaart is ook verwijderd. Blijkbaar zijn er dus wel overtuigende redenen te vinden om een advertentie te verwijderen. Ik zou het in elk geval een goede feature vinden als ik mijn eigen inactieve advertenties kan verwijderen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2015 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik vind het wel een goede zaak dat inactieve advertenties bewaard blijven staan. Zo kun je bijvoorbeeld bij een bepaalde userreview ook kijken welke advertentie erbij hoort.

Er komen ook regelmatig mensen klagen over userreviews waar ze het niet mee eens zijn. In zo'n geval is het ook handig als de advertentie zelf niet weg is.

Maar wat mij betreft mag dit wel zo aangepast worden dat alleen ingelogde gebruikers dit kunnen bekijken bijvoorbeeld.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Kan de google indexering er niet gewoon voor worden uit gezet? Dan ben je er toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

418O2 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:50:
Kan de google indexering er niet gewoon voor worden uit gezet? Dan ben je er toch?
rob_erwt schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:28:
Wat wellicht wel een goed idee is, is om aan zoekmachines deze advertenties niet langer aan te beiden en alleen nog aan 'echte' gebruikers. Of zelfs alleen maar voor de verkoper zelf en modjes.

Ik zal een ticket aanmaken zodat we hier intern eens over na kunnen denken (en verplaats hem even naar Mooie Features omdat hij daar dan beter op zijn plek is.). :)
Lijkt mij inderdaad ook de beste oplossing :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

Inactieve advertenties krijgen al een noindex meta-tag, maar uiteraard ligt het er aan wanneer de Google bot weer langskomt op die advertentie voordat Google hem uit zijn index haalt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

418O2 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:50:
Semi-serieus: Maar dan kun je Google niet meer gebruiken om op GoT te zoeken ;(

Google werkt soms wat beter om iets te vinden op GoT dan de zoekmachine van GoT zelf :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Raven schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:11:
[...]

Semi-serieus: Maar dan kun je Google niet meer gebruiken om op GoT te zoeken ;(

Google werkt soms wat beter om iets te vinden op GoT dan de zoekmachine van GoT zelf :P
Voor inactieve ads he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:26
Je had ook je telefoonnummer niet in je advertentie kunnen zetten, zeker als je een 'bekend persoon' bent op YouTube. Had dan lekker gezegd: "bij interesse, stuur een bericht en dan regelen we het verder" en dan had je daarna je nummer kunnen geven. Het is niet eerlijk om hierbij Tweakers als bedrijf de schuld te geven terwijl je er zelf voor hebt gekozen je telefoonnummer in je advertentie te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
+1 voor dit idee. Ik vraag me ook al jaren af waarom je inactieve advertenties eigenlijk niet kan verwijderen. Waarom zouden die per se moeten blijven bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Domokun schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:25:
Waarom zouden die per se moeten blijven bestaan?
Even het topic lezen waar je in reageert...

rob_erwt in "Inactieve advertentie verwijderen"
rob_erwt schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:28:

Dat inactieve advertenties nog benaderbaar zijn (alleen rechtstreeks overigens, niet via de search of listing in V&A) kan handig zijn als een koper nog een terug wil kijken onder welke voorwaarden hij iets gekocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Van onderen naar boven gelezen en niet tot die post gekomen. Verder zijn dat i.m.o. geen goede argumenten. Laat de gebruiker lekker zelf bepalen of hij het handig vindt om in zijn oude advertenties te kunnen zoeken. Geef in ieder geval de optie om het te kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

F_J_K schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:36:
Ik zou als gebruiker graag wel alle inactieve V&A-advertenties willen kunnen zien (via Tweakers, niet via Google). Dit omdat je dan een beeld kunt vormen van de (ver)koper: hoe vaak / wat verkoopt die?
:P Dat is natuurlijk slechts mijn mening als V&A-gebruiker, niet als crew.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sitnalta
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 13:01
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om de bedragen weg te halen bij mijn inactieve advertenties, is dat te regelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Sitnalta op 31-08-2021 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:32

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Overleg gehad: Gaan we niet doen.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1