Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mening over Dell Latitude 14 of 15.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is jullie mening over de Dell Latitide 14 en 15. Ik heb uberhaupt geen ervaring met Dell en vraag me af wat jullie hier van vinden.

Dank jullie wel.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Er bestaan reviews.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11 22:26
Voor mijn nieuwe laptop heb ik ook naar de Latitude 14 en 15 series gekeken, maar daar zijn nog best veel verschillende varianten van! 3000, 5000, 6000 & 7000. De keuze is uiteindelijk gevallen op een 14" Latitude E6440 uit de 6000 series. Mede omdat deze een tijdje geleden met een flinke korting werd verkocht.

Heb er een mSata ssd ingezet, naast de ssd is er nog ruimte voor een 2,5" hdd/sshd. Ik heb er ook nog een hdd caddy bij voor een tweede hdd. Dat is toch vrij bijzonder voor een 14" laptop :). Verder heb ik het geheugen vervangen voor 8GB DDR3L en het tobo voor een dual-pointing backlit versie. Ik heb hem nog niet zo lang, maar zoals het nu lijkt is het wel een solide laptop.

De reden waarom ik zelf upgrades heb uitgevoerd is omdat de aanbieding een kant en klaar model was, er kon niets meer aan worden geconfigureerd.

Latitude E6440

[ Voor 5% gewijzigd door Puch-Maxi op 06-08-2014 23:50 . Reden: Foto toegevoegd. ]

My favorite programming language is solder.