Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Ik weet niet helemaal zeker of het hier geplaats mag worden.

Maar is er iemand die mij wil/kan helpen?

voor een spel wat ik nu maak:
http://policechief.tweakblogs.net/blog/10587/de-eerste-stappen-richting-een-spel.html

zoek ik 3d auto's met een skeleton die het liefst gelijk ingeladen kunnen worden in Unreal 4.
Mijn eigen kennis is totaal niet toereikend.... weet iemand een goede site of wil iemand mij helpen door bv deze renders te maken?

Ik heb zelf wat geprobeerd maar zwaar gefaald...

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Aan een render heb je helemaal niets, dat is een stil staande afbeelding of een animatie, niet een object dat je in een game engine kan gebruiken.

Er zijn honderden websites waar je gratis of betaalde objecten kunt downloaden, zoals Turbosquid, de Unreal Marketplace of Unity Asset Store. Simpelweg "3D model car download" in google gooien zal je al een hoop resultaten geven.

Let er wel op dat je alleen objecten gebruikt die ook gebruikt mogen worden voor het project waar je mee bezig bent.

Hier vragen om andere gebruikers modellen voor je te laten maken is hier niet de bedoeling, daarvoor kun je eventueel wel in Vraag en Aanbod terecht. Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

Ik heb je topic titel even aangepast.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Dank je :) ik zat al te zoeken maar kon niet echt een iets vinden.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.