Hallo heren,
Na het lezen van de mid-range headsets viel mij op dat jullie het geluid van de tritton pro+ niet goed vonden klinken.
Dit heb ik vaker gelezen, en vaak had het met de output van de drivers die verkeerd stonden te maken.
Wellicht kunnen jullie hier eens naar kijken, want het geluid van de headset is wanneer het goed ingesteld staat absoluut prima.
Lees bijvoorbeeld maar eens deze user review:
productreview: Tritton PRO+ review door Verwijderd
Na het lezen van de mid-range headsets viel mij op dat jullie het geluid van de tritton pro+ niet goed vonden klinken.
Dit heb ik vaker gelezen, en vaak had het met de output van de drivers die verkeerd stonden te maken.
Wellicht kunnen jullie hier eens naar kijken, want het geluid van de headset is wanneer het goed ingesteld staat absoluut prima.
Lees bijvoorbeeld maar eens deze user review:
productreview: Tritton PRO+ review door Verwijderd
Wellicht dat dit het probleem is, en hierdoor de review niet helemaal correct is?Het geluid vond ik de eerste keer niet erg goed. Ik dacht dat ik een miskoop had gemaakt.Ik kwam er na 2 dagen achter dat ik bij de playback devices, ''Tritton headset'' had geselecteerd)
Dit zorgde er echter voor dat de headset als stereo headset zijn geluid weergaf. Toen ik echter de ''digital-optical uitput'' als device selecteerde, zat ik verbaasd te luisteren naar het dynamische bereik van de headset.