Heya,
De clip van mijn PCI-E laan is al een hele tijd afgebroken, ik vraag me af of dat enige correspondentie heeft met de trage performance van mijn GPU? (Is nog niet getest met andere, goed werkende R9 290 Tri-X OC)
Ik heb in ieder geval dus in de meeste spellen tragere performance dan een maat van me heeft, hier heb ik al eerder topics over aangemaakt, maar dan over de andere hardware.
Foto:
Link
Vergeef me de waardeloze kwaliteit, Dropbox heeft alles verkleint.
Nu weet ik niet meer sinds wanneer dat ding eigenlijk al afgebroken is, in ieder geval al geruime tijd
, maar goed, zou toch graag willen weten of dat een probleem is, sinds mijn performance niet al te best is.
Specificaties:
Asus M5A97 Evo R2.0
AMD FX-8350 gekoeld door een Noctua NH-D15 op standaard 4GHz
2x2GB Hynix en 2x2GB Elpida Link *kuch kuch* Helemaal niet gepakt uit een HP Compaq...
Corsair RM Series 750W
Sapphire R9 290 Tri-X met de switch naar achteren getrokken (ook 4GB Hynix)
Opslag lijkt me redelijk irrelevant maar de games staan voornamelijk op een Seagate Barracuda 7200RPM
De clip van mijn PCI-E laan is al een hele tijd afgebroken, ik vraag me af of dat enige correspondentie heeft met de trage performance van mijn GPU? (Is nog niet getest met andere, goed werkende R9 290 Tri-X OC)
Ik heb in ieder geval dus in de meeste spellen tragere performance dan een maat van me heeft, hier heb ik al eerder topics over aangemaakt, maar dan over de andere hardware.
Foto:
Link
Vergeef me de waardeloze kwaliteit, Dropbox heeft alles verkleint.
Nu weet ik niet meer sinds wanneer dat ding eigenlijk al afgebroken is, in ieder geval al geruime tijd
Specificaties:
Asus M5A97 Evo R2.0
AMD FX-8350 gekoeld door een Noctua NH-D15 op standaard 4GHz
2x2GB Hynix en 2x2GB Elpida Link *kuch kuch* Helemaal niet gepakt uit een HP Compaq...
Corsair RM Series 750W
Sapphire R9 290 Tri-X met de switch naar achteren getrokken (ook 4GB Hynix)
Opslag lijkt me redelijk irrelevant maar de games staan voornamelijk op een Seagate Barracuda 7200RPM
Bytsje speed derbie?