Hallo allemaal ik ben gerhard en ben 23 ik wou vragen of er mensen zijn met ervaring op het gebied van gratis hosting zonder reclame. ik weet zelf dat betaalde webhost veel kost maar waarom alles betaalt daarom vraag ik jullie allemaal om hulp
Hosting kost geld, dus óf je betaalt ervoor óf je hebt reclames. Voor €2-3 per maand kan je al zat hosting vinden, dus dat het veel kost valt ook wel mee.
The devil is in the details.
oke dan weet ik dit dan ga ik zelf wel verder zoeken
en is er een mogelijkheid om voor iemand een logo te laten ontwikkel wat iemand gratis wilt doen
Gratis speelt een grote rol in uw leven?
blijft een piet piraat hehDLGandalf schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:54:
Gratis speelt een grote rol in uw leven?
Geen probleem, regel ik voor jou.. Kom jij dit weekend dan schilderen...Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:50:
en is er een mogelijkheid om voor iemand een logo te laten ontwikkel wat iemand gratis wilt doen
Ey!! Macarena \o/
hahaha jongens jongens kunnen we het vriendelijk houden ik kan niet schilderen bij jouw zit op een locatie waar het niet gaat
Betaalde hosting kost niet 'veel', het is juist verbazend goedkoop. Kijk eens bij antagonist of transip, om maar een paar bedrijven te noemen.
Edit: zulk slecht taalgebruik icm. gratis als mantra is wel een beetje (on)bewust gezeur uitlokken
Edit: zulk slecht taalgebruik icm. gratis als mantra is wel een beetje (on)bewust gezeur uitlokken
[ Voor 27% gewijzigd door Ahrnuld op 06-08-2014 19:01 ]
Niets...
Hij is sinds vandaag geregistreerd...,
Geen eigen inzet......,
En snapt dat gratis gewoon niet gratis is. Lucht en zon zijn nu nog gratis...
gerapporteerd
Geen eigen inzet......,
En snapt dat gratis gewoon niet gratis is. Lucht en zon zijn nu nog gratis...
gerapporteerd
[ Voor 5% gewijzigd door da_PSI op 06-08-2014 19:10 ]
(ik ga hier niet in discussie topic gesloten ik begrijp het) edit er zijn aardige mensen op de wereld maar dit slaat nergers op ik ben er klaar mee
de mens is veranderd en het is alleen erger geworden triest hoor zeer triest
Dit heeft nix met de veranderende Mensch te maken, bekijk de tienduizenden andere topics op dit forum eens.
Een gratis site bouwen kan op wordpress.com of blogger.com . Hier nog meer informatie: http://lmgtfy.com/?q=gratis+webhosting
Een gratis site bouwen kan op wordpress.com of blogger.com . Hier nog meer informatie: http://lmgtfy.com/?q=gratis+webhosting
Cogito ergo dubito
Jongens, als jullie niks zinnigs te zeggen hebben, maak dan gewoon een topicreport aan en post verder niets. Dit geklier is nergens voor nodig.
Dat gezegd hebbende: ze hebben wel een beetje gelijk, etherpiraat. Er zitten op GoT wat regeltjes aan het maken van een topic om het zo interessant te houden voor iedereen. Bovendien helpen die regels andere gebruikers om jou sneller een antwoord te kunnen geven, dus het is niet alsof ze er zijn om jou te pesten.
In De Quickstart kun je lezen wat er van een vraag verwacht wordt.
In dit geval had je dus kunnen vertellen wat je zelf al gevonden hebt op Google, welke providers je al uitgeprobeerd hebt en waarom ze niet voldeden. Daarbij had je wat meer kunnen zeggen over je wensen (PHP? ASP.NET? Databases? Opslagruimte?) en over dingen die je juist niet belangrijk vindt. Wat je nu doet is een beetje als een schoenenwinkel binnenlopen en op de vraag "kan ik u van dienst zijn" antwoorden dat je een paar schoenen zoekt.
Als laatste hebben we nog Waar hoort mijn topic? Omdat er blijkbaar wat betreft onderwerpen die "mijn" fora aangaat vaak wat verwarring is over waar bepaalde vragen nu thuishoren hebben we een topic gemaakt om gebruikers daarmee te helpen. Jouw specifieke vraag had zoals je daar had kunnen lezen beter in Internetproviders en Hosting gepast. Omdat ze daar echter óók dezelfde quickstart hanteren voor het stellen van vragen als hier zal ik je topic niet verplaatsen maar sluiten.
Ontopic: voor niets komt de zon op. Gratis hosting zonder reclame bestaat niet of verdient ongetwijfeld op een andere manier geld over jouw rug. Maar hosting hoeft ook helemaal niet duur te zijn. Bij de grote jongens kun je al voor een paar euro per maand klaar zijn.
Dat gezegd hebbende: ze hebben wel een beetje gelijk, etherpiraat. Er zitten op GoT wat regeltjes aan het maken van een topic om het zo interessant te houden voor iedereen. Bovendien helpen die regels andere gebruikers om jou sneller een antwoord te kunnen geven, dus het is niet alsof ze er zijn om jou te pesten.
In dit geval had je dus kunnen vertellen wat je zelf al gevonden hebt op Google, welke providers je al uitgeprobeerd hebt en waarom ze niet voldeden. Daarbij had je wat meer kunnen zeggen over je wensen (PHP? ASP.NET? Databases? Opslagruimte?) en over dingen die je juist niet belangrijk vindt. Wat je nu doet is een beetje als een schoenenwinkel binnenlopen en op de vraag "kan ik u van dienst zijn" antwoorden dat je een paar schoenen zoekt.
Als laatste hebben we nog Waar hoort mijn topic? Omdat er blijkbaar wat betreft onderwerpen die "mijn" fora aangaat vaak wat verwarring is over waar bepaalde vragen nu thuishoren hebben we een topic gemaakt om gebruikers daarmee te helpen. Jouw specifieke vraag had zoals je daar had kunnen lezen beter in Internetproviders en Hosting gepast. Omdat ze daar echter óók dezelfde quickstart hanteren voor het stellen van vragen als hier zal ik je topic niet verplaatsen maar sluiten.
Ontopic: voor niets komt de zon op. Gratis hosting zonder reclame bestaat niet of verdient ongetwijfeld op een andere manier geld over jouw rug. Maar hosting hoeft ook helemaal niet duur te zijn. Bij de grote jongens kun je al voor een paar euro per maand klaar zijn.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()