Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Het scherm van mijn galaxy s II is kapot gegaan, maar hij doet het nog wel (de knopjes onder het scherm lichten nog op als ik hem ontgrendel en het geluid doet het nog), maar er staat een belangrijke notitie in die ik graag nog wil terugvinden. Hoe kan ik deze terugvinden? Ik heb al geprobeerd om hem aan de computer te linken met een USB kabeltje, maar dan krijg ik het niet gevonden.

Alvast bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 18:31 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

[semi-sarcasme]Door het scherm te fixen?[/semi-sarcasme]

Wat heb je zelf al gevonden? Mogelijk dat je met ADB nog wat er af kan krijgen, maar ik geef dingen als notities niet veel kans.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:52

TommieW

Numa numa.

Je hebt je notities niet ergens mee gesynchroniseerd? Weke app?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf al gezocht in de mappen zelf en via het zoeken rechtsbovenin bij computer, maar ik heb hier niks kunnen vinden. Het gaat alleen om de notitie.

Ze zijn nergens mee gesynchroniseerd. Het is gewoon de standaard 'notitie' app die erop staat.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:36
Met screenshots?

Verwijderd

Topicstarter
dat wordt moeilijk, dan moet ik die notitie app gaan zoeken zonder beeld..

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:53:
dat wordt moeilijk, dan moet ik die notitie app gaan zoeken zonder beeld..
Welke app heb je? Met een account? Dan zit er meestal wel een webversie bij waarop je hem op je laptop kan openen.

Verwijderd

Topicstarter
Krasloos schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:55:
[...]

Welke app heb je? Met een account? Dan zit er meestal wel een webversie bij waarop je hem op je laptop kan openen.
gewoon de standaard notitie app, die al op je telefoon zit.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:12:
[...]

gewoon de standaard notitie app, die al op je telefoon zit.
Dr zijn nogal wat non-standard notitie apps. Is die van samsung bijv die van google of een of ander huisgemaakt ding?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:14:
[...]

Dr zijn nogal wat non-standard notitie apps. Is die van samsung bijv die van google of een of ander huisgemaakt ding?
Ik zou het niet weten, hij stond er al op toen ik mijn telefoon nieuw kocht.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mogelijk kan je screenshots maken en deze meteen openen op je computer? Dan zie je meteen waar je bent in je telefoonmenu en waar je ongeveer moet mikken voor welke app/knop. Heb dit zelf een keer met een iPhone gedaan en dat werkte. :)

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Kan je de data van je apps niet checken op je PC? Smartphone verbinden, en op zoek naar de bestanden (via ADB eventueel, of misschien kan je PC wel gewoon je smartphone als UMS of MTP-apparaat aankoppelen).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Zal de app "Notitie" van de Samsung SII zijn, denk ik? Als ik daarmee een notitie maak, vraagt ie of ik ze wil synchroniseren met m'n Google-account. Heb je daar al gekeken?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1