Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC is puur bedoelt voor gamen en het eventueel live streamen van Arena in WoW
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mag niet meer dan € 900.- kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
helemaal niets, vorige pc helaas moeten verkopen. Gelukkig heb ik nog wel mijn oude vertrouwde MX518 en Steelseries 7G behouden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard systeem, SSD komt volgende maand er nog bij (samsung 250gb). Monitor is wel een vereiste
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU gelieve van Intel. Nvidia (i.v.m. drivers) krijgt mijn voorkeur, maar prijs technisch gezien is naar mijn weten AMD momenteel de beste keus
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen
Ga je overklokken?
Dit is zeker uiteindelijk de bedoeling, expres nog geen koeler erbij toegevoegd i.v.m. budget. Deze kan ook aankomende maand erbij aangeschaft worden. Vindt het zelf geen enkel probleem om later nog de koeler te verwisselen.
Mijn gekozen systeem:
De harde schijf is puur een place holder totdat de SSD aangeschaft kan worden. Daarna wordt deze puur gebruikt als storage. Expres niet bespaard op de GPU en CPU i.v.m. de games die er snel aan zitten te komen. 8GB moet bij verre genoeg zijn en 600W lijkt mij ook voldoende.
Monitor twijfel ik nog over maar voorheen altijd goede ervaringen gehad met Iiyama.
Wat vinden jullie van dit systeem? En raden jullie andere onderdelen aan?
Ik hoor het graag.
(Games die gespeeld gaan worden zijn inprincipe alle triple A games die er momenteel aan zitten te komen)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC is puur bedoelt voor gamen en het eventueel live streamen van Arena in WoW
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mag niet meer dan € 900.- kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
helemaal niets, vorige pc helaas moeten verkopen. Gelukkig heb ik nog wel mijn oude vertrouwde MX518 en Steelseries 7G behouden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard systeem, SSD komt volgende maand er nog bij (samsung 250gb). Monitor is wel een vereiste
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU gelieve van Intel. Nvidia (i.v.m. drivers) krijgt mijn voorkeur, maar prijs technisch gezien is naar mijn weten AMD momenteel de beste keus
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen
Ga je overklokken?
Dit is zeker uiteindelijk de bedoeling, expres nog geen koeler erbij toegevoegd i.v.m. budget. Deze kan ook aankomende maand erbij aangeschaft worden. Vindt het zelf geen enkel probleem om later nog de koeler te verwisselen.
Mijn gekozen systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 192,37 | € 192,37 |
| 1 | MSI Z77A-G43 | € 79,- | € 79,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 234,95 | € 234,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 62,04 | € 62,04 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 146,10 | € 146,10 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 60,05 | € 60,05 |
| 1 | Corsair CX600M | € 62,99 | € 62,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 883,50 | |
De harde schijf is puur een place holder totdat de SSD aangeschaft kan worden. Daarna wordt deze puur gebruikt als storage. Expres niet bespaard op de GPU en CPU i.v.m. de games die er snel aan zitten te komen. 8GB moet bij verre genoeg zijn en 600W lijkt mij ook voldoende.
Monitor twijfel ik nog over maar voorheen altijd goede ervaringen gehad met Iiyama.
Wat vinden jullie van dit systeem? En raden jullie andere onderdelen aan?
Ik hoor het graag.
(Games die gespeeld gaan worden zijn inprincipe alle triple A games die er momenteel aan zitten te komen)
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."