logitech G430 vs G35

Pagina: 1
Acties:

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
hallo,

Ik ben aan het twijfelen tussen deze 2 headsets:

pricewatch: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

pricewatch: Logitech G35 Gaming Headset

Deze zijn PUUR voor het gamen, ik speel alelen maar shooters, dus ik wil een headset kopen die dus een goede 7.1 surround heeft, zodat ik precies weet waar mijn tegenstanders zich bevinden.

heb al meerdere reviews gelezen over deze headset, en ze zijn beide positief, maar welke headset adviseren jullie mij? puur op basis van geluid en comfort. De prijs maakt niet uit.

Bedankt voor jullie moeite!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:05
Volgens mij moet je zelf beoordelen of je blauw met zwart of helemaal zwart mooier vind.
Want aangezien ze beide 7.1 zijn is er geen verschil in geluid, en volgens mij is de vorm ook het zelfde.

Mij lijkt de G35 fijner, aangezien je controls hebt op je oorschelp, en omdat ik de kleuren mooier vind.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-02 19:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mijn zus heeft de G430 en is er niet positief over. Microfoonkwaliteit is vreselijk slecht als je de USB-stick ervan gebruikt (de noise-reductie is veel te sterk, dus wanneer je even niet praat valt gewoon je stem uit. Als je dan terug begint te praten dan dedecteert hij dat te traag) of je stem is véél te stil als je de USB stick niet gebruikt. Verder zit hij ook niet zo geweldig goed, hij is wat naar de harde kant.

Misschien is dat bij de G35 anders, of moet je op zoek gaan naar een andere headset.

[ Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 06-08-2014 17:29 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-02 18:40

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Het verschil zit in in de aansluiting, G35 zit je met beperkte USB aansluiting, wat je wel hebt tov. de G430 zijn de extra G-knoppen. Het geluid is naar mijn mening de G35 wat beter, als je een goede geluidkaart hebt dan is de G430 misschien meer in het voordeel!

Radical Birds

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
G35 wordt 'm, bedankt voor jullie moeite!