Hallo allemaal
Misschien dat dit onderwerp al eerder is besproken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe PC, maar regelmatig heb ik een gpu crash, mijn beeldscherm gaat in standby, ik kan de comp wel resetten, maar mijn scherm blijft dood, alleen als ik hem helemaal uit zet en weer aan dan start hij gewoon op. ik heb het vaak met Assassin's creed 4, net na het laden van de wereld bam alles uit, Met de beta van de nieuwe expansion van WoW doet hij het ook regelmatig, na het laden en als je dan in de wereld komt Bam alles zwart.
Temp is tussen 75 en 85 graden, ik overclock niet,
nieuwste drivers etc
liefst zou ik meteen een oplossing hebben , maar dat gaat niet, dat begrijp ik,
de leverancier waar ik de kaart heb gekocht zegt hij waarschijnlijk kapot is, en dat ik hem op moet sturen.
Komt dit probleem vaker voor en is er een oplossing ?
sorry voor mijn taal fouten
win 8.1 64 bit heb ik en dit is mijn comp
Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz
MSI Z97-GD65 GAMING - Moederbord -
MSI R9 290X GAMING 4G - Grafische kaart
Samsung 840 EVO mSATA - Solid state drive - 120
G.Skill TridentX Series - DDR3 - 16 GB
Corsair Hydro Series H80i Extreme Performance Li..
1200watt voeding
Regelmatig
Misschien dat dit onderwerp al eerder is besproken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe PC, maar regelmatig heb ik een gpu crash, mijn beeldscherm gaat in standby, ik kan de comp wel resetten, maar mijn scherm blijft dood, alleen als ik hem helemaal uit zet en weer aan dan start hij gewoon op. ik heb het vaak met Assassin's creed 4, net na het laden van de wereld bam alles uit, Met de beta van de nieuwe expansion van WoW doet hij het ook regelmatig, na het laden en als je dan in de wereld komt Bam alles zwart.
Temp is tussen 75 en 85 graden, ik overclock niet,
nieuwste drivers etc
liefst zou ik meteen een oplossing hebben , maar dat gaat niet, dat begrijp ik,
de leverancier waar ik de kaart heb gekocht zegt hij waarschijnlijk kapot is, en dat ik hem op moet sturen.
Komt dit probleem vaker voor en is er een oplossing ?
sorry voor mijn taal fouten
win 8.1 64 bit heb ik en dit is mijn comp
Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz
MSI Z97-GD65 GAMING - Moederbord -
MSI R9 290X GAMING 4G - Grafische kaart
Samsung 840 EVO mSATA - Solid state drive - 120
G.Skill TridentX Series - DDR3 - 16 GB
Corsair Hydro Series H80i Extreme Performance Li..
1200watt voeding
Regelmatig