Vergelijking 2 verschillende R9 280X

Pagina: 1
Acties:

• ramyunfl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik ben op de R9 280X gekomen via de bestbuy guide en heb de Club3D 'Royalqueen' versie vergeleken met de MSI 'Gaming'. Pricewatch vergelijker

Ik zie dat de MSI versie hoger geclocked is en ook gustiger geprijsd is. Klonk te goed om waar te zijn, dus mijn vraag aan jullie is of hier een addertje onder de gras zit? (Zag niks negatiefs in de reviews)

Ik koop dit voor mijn oude P5K mobo. Voorzover ik weet zijn hier geen problemen mee qua compatibiliteit. Maar een bevestiging zou m'n onzekere hartje wel goed doen. :+

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

MSI is een merk dat ik persoonlijk als beter ervaar dan Club3D en verder is de vraag naar MSI misschien groter dus kunnen ze voor een lagere prijs verkocht worden.

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Zit geen addertje onder het gras hoor, MSI kaartjes zijn meestal gunstig(er) geprijsd en hebben een nette koeler erop zitten :)

• ramyunfl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2025
Bedankt voor de reacties heren! Werd hoog tijd dat mijn HD4850 op pensioen ging.

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:02
De meningen zijn verdeeld over MSI, ik heb zelf geen problemen met mijn 760.
Dus wat mij betreft neem je gewoon de MSI aangezien die toch goedkoper is, de TwinFrozr is toch ook wel een bewezen koeler.