Creative CD5233E probleem

Pagina: 1
Acties:

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-04 15:29
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de CD5233E CD-rom speler?? :(

Ik heb heel vaak als ik de computer opstart dat hij gaat zoeken naar een CD-ROM en als hij niks vind gooit ie het cd laatje open. :?

Doe je er dan een cd in dan is er geen probleem? :r

• Ossi
.................

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb er net zoeen weggeflikkerd, las weinig meer, ging idd. zomaar aan/uit, extreem langzaam etc etc. Creative deed er niks aan :?

Boeit niet, ik wou toch een dvd speler hebben :P

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:55

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 11 juni 2001 17:45 schreef Ossi het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de CD5233E CD-rom speler?? :(

Ik heb heel vaak als ik de computer opstart dat hij gaat zoeken naar een CD-ROM en als hij niks vind gooit ie het cd laatje open. :?

Doe je er dan een cd in dan is er geen probleem? :r
Ik heb het ook als er een CDROM in ligt, ik had Motorcross Madness erop staan, die cd pleurde hij er altijd uit.

Heb dus dezelfde.

/semi-off-topic

En nu gaat het laatje alweer open.

*slaat laatje dicht*
*laatje blijft dicht*

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Ik heb er ook (2x) problemen mee gehad. :( Eerste keer deed ie helemaal niks (nouja, hij heeft 1 CD gelezen en toen was gaf ie t op). Nieuwe gekregen (garantie): Maakte constant schakelgeluiden (als een oude VCR!) en maakte fouten met audio extractie. Heb nu een Cyberdrive (was goeie volgens artikel dat ik hier gelezen heb). Lijkt me veel beter maar heb hem pas twee dagen... (iig robuuster :) ).

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:55

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 12 juni 2001 15:11 schreef Gerwen het volgende:
Ik heb er ook (2x) problemen mee gehad. :( Eerste keer deed ie helemaal niks (nouja, hij heeft 1 CD gelezen en toen was gaf ie t op). Nieuwe gekregen (garantie): Maakte constant schakelgeluiden (als een oude VCR!) en maakte fouten met audio extractie. Heb nu een Cyberdrive (was goeie volgens artikel dat ik hier gelezen heb). Lijkt me veel beter maar heb hem pas twee dagen... (iig robuuster :) ).
Schakelgeluiden, dat doet ie van mij ook tijdens de boot :

*tik* *tik* *tik* *tik* *tik* *laatje open* :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Inderdaad, dat deed ie bij mij ook wel eens (niet tijdens de boot btw). Gewoon random, geen CD erin of zo. opeens laadje eruit. Weer in gedaan, weer eruit :? Na drie keer terugduwen hield het op. Aanhouder wint? Drie keer scheepsrecht? Ik ben er iig vanaf, Cyberdrive kreeg ik ook gewoon via garantie (nadat ik duidelijk gemaakt had dat er geen nieuwe Creative meer in ging).

• Ossi
thanx voor de replys zal een keer naar Norrod gaan. Een beetje klagen en zo en dan maar hopen dat ik een beetje geld bij mag leggen voor een DVD-speler.*D

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url] ;)

Verwijderd

Had ook zo'n Creative 5233e, gister gaf hij het zomaar in een keer op, ik deed er een gefikte cd in en starte een bestandje op, toen bleef alles hangen. Hij was niet meer aan de praat te krijgen.
Had ook vaak last van de irritante tik-geluiden.
Heb nu maar een Aopen 1240 DVD speler gekocht.
Pagina: 1