Canadees Apple ID maken zonder creditcard

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 13:44
Mijn zus is een paar weken in Nederland. Ze heeft wel een Iphone maar geen Apple ID. Ik ben wel bekend met Android maar niet met Iphone.
Om met elkaar contact te maken leek het me goed om op haar telefoon Whatsapp te installeren dus ik ben vlijtig begonnen om een Apple ID aan te maken.
Hoe ik het ook probeer, op haar telefoon of via Itunes op mijn W7 pc, ik moet steeds van alles invullen over de creditcard.
Wanneer ik op internet zoek kom ik wel uitleg tegen over hoe het te doen zonder creditcard, maar in de praktijk kom ik steeds niet bij de mogelijkheid om het zonder creditcard te doen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met het Canadese account. Ik weet echter niet hoe ik hier omheen kan gaan.
Als laatste optie heb ik de goedkoopste giftcard kopen en die code invullen maar we spenderen liever geen geld aan het maken van een account.
Is er iemand die wil uitleggen hoe ik voor mijn zus een Canadees Apple ID kan maken, zonder daar een CC aan de koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Apple ID
edit: Die uitleg had je dus al gevonden lees ik net?

[ Voor 92% gewijzigd door Raven op 06-08-2014 15:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
Ja, die had ik al gevonden. We zijn hier op Tweakers dus ik had zelf al gezocht.
De laatste knop is op die site 'none'', maar met aangekoppelde telefoon en Canada geselecteerd, kom ik de 'none' knop niet tegen.
Ik weet niet wat voor haar de consequenties zijn wanneer ik Nederland als land selecteer terwijl zij haar telefoon op Canada heeft staan.
Vandaag is ze nog bij mij in huis dus dan hebben we geen whatsapp nodig. Maar morgen gaat ze naar een vriendin en zou ik het fijn vinden om via whatsapp in contact te kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
Steeds opnieuw probeerde ik het en lukte het me niet. Na verders spitwerk kwam ik op een site waarbij iemand hetzelfde probleem had. Die persoon sloeg steeds een stap over: nl een Free app downloaden en daarna account maken.
Die stap sloep ik ook over.
Nu het volgens het stappenplan gedaan en het is gelukt om een Apple ID te maken zonder dat er een creditcard aanhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:21

JB

Cédric roelt!

Maar voor Whatsapp heb je toch evengoed een CC nodig?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

JB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:29:
Maar voor Whatsapp heb je toch evengoed een CC nodig?
Sinds de app gratis is lijkt me dat niet meer. Hoewel je nu wel een "abo" moet afsluiten.

Eventueel kun je betaalde apps als gift versturen.
Pagina: 1