Sinds een weekje heb ik het probleem dat sommige gesprekken niet doorkomen naar mijn telefoon.
Ik heb van 3 mensen gehoord dat ze mij probeerden te bellen en direct te horen kregen dat het nummer niet bereikbaar is.
Voicemail heb ik uit staan, dus er vind geen doorschakeling plaats.
Ik heb sinds een week de Sony Xperia Z2, hiervoor een iPhone 5s.
Ik heb voldoende bereik, 2 van de 4 streepjes. Daar ligt het dus niet aan.
Gisteravond heb ik eens zelf getest door mijn nummer te bellen met de huistelefoon;
Gesprek kwam gewoon door. 5 seconden later direct weer geprobeerd, toen kreeg ik ook te horen dat het nummer niet bereikbaar zou zijn. Iets te maken met 'vrijgeven' van een nummer ofzo?
Daarna nog een aantal malen geprobeerd, maar de gesprekken kwamen gewoon door.
Waarom dan soms toch niet, terwijl de telefoon op dezelfde plek ligt met dus hetzelfde bereik?
Heeft iemand een suggestie?
Mijn simkaart is een half jaartje oud, dus die zou goed moeten zijn...
Ik heb van 3 mensen gehoord dat ze mij probeerden te bellen en direct te horen kregen dat het nummer niet bereikbaar is.
Voicemail heb ik uit staan, dus er vind geen doorschakeling plaats.
Ik heb sinds een week de Sony Xperia Z2, hiervoor een iPhone 5s.
Ik heb voldoende bereik, 2 van de 4 streepjes. Daar ligt het dus niet aan.
Gisteravond heb ik eens zelf getest door mijn nummer te bellen met de huistelefoon;
Gesprek kwam gewoon door. 5 seconden later direct weer geprobeerd, toen kreeg ik ook te horen dat het nummer niet bereikbaar zou zijn. Iets te maken met 'vrijgeven' van een nummer ofzo?
Daarna nog een aantal malen geprobeerd, maar de gesprekken kwamen gewoon door.
Waarom dan soms toch niet, terwijl de telefoon op dezelfde plek ligt met dus hetzelfde bereik?
Heeft iemand een suggestie?
Mijn simkaart is een half jaartje oud, dus die zou goed moeten zijn...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200