De nieuwe header

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:20

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Tweakers, ik moet het toch even kwijt (hopelijk is dit het goede forum). Ik vind de nieuwe header zeer geslaagd, mijn oprechte complimenten :) . Zeker de optie om de header vast te kunnen pinnen stel ik zeer op prijs, super gedaan _/-\o_ !

Keep up the good work d:)b

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 06-08-2014 07:54 . Reden: typo :) ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Dank voor het compliment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Dank!
Volgende stap die we onderzoeken is het verwerken van de search in de header. Als dat lukt willen we de header waarschijnlijk standaard vast pinnen (en los maken optioneel aanbieden).

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CosmoKramer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:49:
Dank!
Volgende stap die we onderzoeken is het verwerken van de search in de header. Als dat lukt willen we de header waarschijnlijk standaard vast pinnen (en los maken optioneel aanbieden).
Doe maar niet. Je hebt niets aan vastpinnen. Waardeloze functie die alleen ruimte kost. Als ik iets wil zoeken druk ik wel op de Home-toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 14:00
Doe maar wel. Vastpinnen ftw \o/. Ik wil de navigatie altijd bij de hand hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vastpinnen van het menu en de search zit hier al tijden zo via CustomCSS. Heerlijk, ik wil niet meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:22

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

CosmoKramer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:49:
Dank!
Zie mijn custom CSS in Hero of Time in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'". Enige probleem is dat 't buiten beeld raakt als je scrollt. Tenzij je dingen op fixed gaat zetten (zoals #top), dat moet ik nog oplossen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Ik vind de mouse-over van de categorieën erg lelijk. Een soort van 'bloom' effect bij de letters zou veel strakker zijn en beter passen bij het uiterlijk/ minder storend zijn :) Nu is het zo' n lelijk grijs rechthoek. Weet even niet hoe het anders uit te leggen. Ben geen webdesigner/ heb er geen ervaring mee :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 13:15

cedal

Jaja.

MrMistral schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:35:
Ik vind de mouse-over van de categorieën erg lelijk. Een soort van 'bloom' effect bij de letters zou veel strakker zijn en beter passen bij het uiterlijk/ minder storend zijn :) Nu is het zo' n lelijk grijs rechthoek. Weet even niet hoe het anders uit te leggen. Ben geen webdesigner/ heb er geen ervaring mee :)
Niet helemaal mee eens, ik vind bloom juist minder strak. Hangt natuurlijk van de uitvoering af. Wat ik wel vind is dat het hoofdmenu qua orientatie een beetje 'off' is. Wat mij betreft moet het hele menu een stuk naar links, zodat je bij een mouse-over tussen de linkerkant van het donkerrode en het logo evenveel ruimte hebt als tussen het logo en de T van tweakers. En dan ook de breedte van de mouse-over aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 22:10
Alleen jammer dat de helft van de balk wegvalt, ondanks dat er genoeg ruimte is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JxVp0kI.png

De enige manier om erbij te kunnen is door omhoog te scrollen, en dan de tracker in te klappen...
Pagina: 1