Graag advies voor het volgende.
Ik zoek een?
Voor mijn oude laptop Lenovo T510 zoek ik een nieuwe SSD.
Dat ik deze SSD wil voor betere opstarttijden zal overbodig zijn om te vermelden. De laptop is bedoeld voor surfen en eventueel "streaming" in combinatie met een Chromecast.
Edit:Tevens wil ik mijn verzameling foto's en kleine filmpjes hier op kwijt.
Wat is je budget?
Rond de EUR 200.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn PC heb ik een Kingston SSD van 96 GB, maar met de huidige prijzen zit ik meer aan 500 GB te denken.
Een Samsung EVO is al voor ruim EUR 200,00 verkrijgbaar. Dat is 5 maal zoveel opslag voor 2 maal zo veel geld.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat dus om een Lenovo T510 met daarop Windows 7 Professional. 2 GB Ram
Mijn collega adviseerde mij een Samsung EVO, maar ik vraag mij af of dit niet een beetje over de top is.
Het lijkt me dat ik dan geld uit geef waar ik dan geen voordeel van heb.
Ook adviseerde hij om de CD-rom te installeren, maar daar lees ik tegenstrijdige verhalen over.
Wie wil mij hierbij van dienst zijn?
Ik zoek een?
Voor mijn oude laptop Lenovo T510 zoek ik een nieuwe SSD.
Dat ik deze SSD wil voor betere opstarttijden zal overbodig zijn om te vermelden. De laptop is bedoeld voor surfen en eventueel "streaming" in combinatie met een Chromecast.
Edit:Tevens wil ik mijn verzameling foto's en kleine filmpjes hier op kwijt.
Wat is je budget?
Rond de EUR 200.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn PC heb ik een Kingston SSD van 96 GB, maar met de huidige prijzen zit ik meer aan 500 GB te denken.
Een Samsung EVO is al voor ruim EUR 200,00 verkrijgbaar. Dat is 5 maal zoveel opslag voor 2 maal zo veel geld.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat dus om een Lenovo T510 met daarop Windows 7 Professional. 2 GB Ram
Mijn collega adviseerde mij een Samsung EVO, maar ik vraag mij af of dit niet een beetje over de top is.
Het lijkt me dat ik dan geld uit geef waar ik dan geen voordeel van heb.
Ook adviseerde hij om de CD-rom te installeren, maar daar lees ik tegenstrijdige verhalen over.
Wie wil mij hierbij van dienst zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Geurt-kun op 06-08-2014 07:56 . Reden: Foto's / filmpjes ]