xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb 't net even met Opera Mobile (gebaseerd op Chrome) geprobeerd, maar kan 't niet reproduceren. Het ligt dus aan de browser die je gebruikt. Om een of andere reden wordt er de header van de desktop gerenderd, want de getallen zie ik er niet bij staan. Kijk eens naar de instellingen van je browser, misschien heb je 'm per ongeluk op Desktop gezet of Tablet, ipv mobile/telefoon.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Hier iets geforceerd misschien?
http://tweakers.net/devicedetect/
http://tweakers.net/devicedetect/
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Hier hetzelfde probleem. Sinds iteratie 55 online is gezet krijg ik met de browser in de feedly app ook deze layout.
De layout "Middelgrote schermen (tussen de 5" en en de 8")" is hier wel geforceerd. Dit omdat de opbouw van de site dan sneller was. (Of dit nog steeds zo is weet ik niet)
De telefoon is een Nexus 5. Met chrome (los) verder geen problemen. Hier is de selectie "automatisch".
(Note: er draaien 2 sessies, 1 voor chrome (ingelogd, device auto), 1 voor feedly (niet ingelogd, grade forced)
De layout "Middelgrote schermen (tussen de 5" en en de 8")" is hier wel geforceerd. Dit omdat de opbouw van de site dan sneller was. (Of dit nog steeds zo is weet ik niet)
De telefoon is een Nexus 5. Met chrome (los) verder geen problemen. Hier is de selectie "automatisch".
(Note: er draaien 2 sessies, 1 voor chrome (ingelogd, device auto), 1 voor feedly (niet ingelogd, grade forced)
[ Voor 27% gewijzigd door Tim_bots op 06-08-2014 03:50 ]
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Het lag inderdaad aan forceer middelgrote schermen maar kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb aangezet. Thanks.
Als je een grade forceerd en daarna een kleinere viewport gebruikt dan waar deze voor geschikt is, is er uiteraard een kans dat deze de layout breekt. Dit is de reden dat de layout standaard op "automatisch" ingesteld staat. Als je hem als gebruiker overruled en hem dan probeerd te gebruiken op een device of schermgroote waar hij niet voor bedoeld is, kunnen wij daar verder weinig aan veranderen.
Ik heb een (mogelijke) fix gecommit, is het nu beter?
Intentionally left blank
Ik gebruikte hem op een 5" 1080p scherm, dat lijkt me de goede grade. Zal je fix straks even testen.Inspector schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:10:
Als je een grade forceerd en daarna een kleinere viewport gebruikt dan waar deze voor geschikt is, is er uiteraard een kans dat deze de layout breekt. Dit is de reden dat de layout standaard op "automatisch" ingesteld staat. Als je hem als gebruiker overruled en hem dan probeerd te gebruiken op een device of schermgroote waar hij niet voor bedoeld is, kunnen wij daar verder weinig aan veranderen.
Bij mij lijkt de fix te werken.
Bedankt voor de snelle reactie
Bedankt voor de snelle reactie
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Jep fix werkt.
Pagina: 1