Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Router verplaatsen -> geen internet

Pagina: 1
Acties:

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11 22:13
Mijn router staat in de woonkamer en is daar aangesloten op de telefoonaansluiting. Ik wil mijn router verplaatsen naar de slaapkamer, maar daar heb ik volgens de klantenservice van XS4ALL geen signaal.

Is het voor een leek als ik mogelijk om dit zelf te doen? Zo ja, wat moet ik hiervoor doen?

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
Het is beter om een switch te nemen of router bijvoorbeeld tp-link en hier DHCP op uit te zetten en er een Switch/Access point van te maken.

Modems etc. moet je gewoon lekker laten staan waar ze staan.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:43
Daarnaast is het bij ADSL zo, hoe langer de afstand wordt, hoe trager je internet wordt. Wellicht minimaal maar toch.

Hoe is je telefonie gesitueerd eigenlijk? Zit er in de muur beneden, waar het modem nu op zit, een lus naar boven of nog anders via een splitter ergens?

U+

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

StopEcocide schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:34:
Mijn router staat in de woonkamer en is daar aangesloten op de telefoonaansluiting. Ik wil mijn router verplaatsen naar de slaapkamer, maar daar heb ik volgens de klantenservice van XS4ALL geen signaal.

Is het voor een leek als ik mogelijk om dit zelf te doen? Zo ja, wat moet ik hiervoor doen?
Waarom wil je de router verplaatsen? Heb je geen goede dekking als je in de slaapkamer bent, of heb je een andere reden?