Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Customized laptops?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen!

Ik ben op zoek naar een laptop die goede specs heeft en estetisch ook erg aantrekkelijk is.. Want veel laptops zijn een zwarte vierkante doos en het oog wilt ook wat :D
Ik kijk in de richting van bijvoorbeeld Maingear's Pulse 17 , De Razer Pro, Origin EVO15S...
Deze vind ik specialere laptops en hebben zeer goede specs.
Liefst zou ik een dunne gaming laptop hebben. Want ik vind bv. de RoG laptops dikke lompe laptops..
Het probleem is dat deze allemaal in Amerika liggen(voor zover ik weet). En ik zou niet graag onnodige importkosten en douanekosten betalen voor een laptop die wel behoorlijk wat geld kost.. En aangezien Amerikaanse laptops een andere keyboard lay-out hebben en stopcontact enzo...
Liefst zou ik een 17' hebben maar ben mag ook een 15" zijn :D
Dus ik vroeg me af of er een Europees of Brits bedrijf is die zich ook bezighoudt met hun eigen 'custom' laptop's. En of je er ervaring mee had?

Wat ga je met je laptop doen?
Vooral om te gamen en mobiel te gamen.. en ook wel usual interwebsen en school related programmas (Creo vooral, Eplan..)

Wat is je budget?
Zou liever onder de 2000 euro blijven maar kan nog altijd varieren natuurlijk

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vind de MSI GS 70 stealth wel mooi estetisch en voldoet aan de specs.. Maar is spijtig genoeg niet zo origineel als de zogenoemde customs van hierboven :D (lekker speciaal willen doen) .

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
Hoi HerrTom,

Om advies te geven voor een custom laptop. We zoeken het wat dichterbij, namelijk ons eigen kikkerlandje.
www.bto.eu . Er zijn veel gebruikers van deze laptops op het forum te vinden. Echter zijn er geen reviews of weinig van deze laptops. Stel je wilt meningen over BTO laptops, vraag het dus aan de gebruikers die hier op het forum ronddwalen. Anders moet je goed zoeken naar Clevo behuizingen, het chassis van BTO, daar zijn wel reviews van te vinden.

Over de MSI GS70. Ik vond dit design en het gewicht ook erg aantrekkelijk. Echter blijkt deze laptop erg heet te worden door de stevige hardware.
http://www.notebookcheck....21-Notebook.102287.0.html
De review hierboven laat een max test zien. Daar geven ze aan dat de CPU en GPU er onder lijden. Schrik daar niet meteen van. Dat haal je waarschijnlijk niet. Maar de onderkant wordt redelijk snel heet! Houdt daar rekening mee :) .

Daarnaast ben ik bang dat een erg goede gamelaptop die dun is op dit moment niet bestaat...
Of mensen moeten mij het tegendeel laten zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Hey Ydeciever,

Dank je voor je antwoord! :)
Ik had ook al naar de Clevo laptops gekeken aangezien die de basis vormen voor vele laptops die 'custom' zijn. Spijitig genoeg zijn het ook allemaal zo zwarte blokken :(

Over de dunno laptops vind ik de MSI Stealth pro wel dun voor wat hij kan bieden van kracht.
En ook de Razer blade.. En Maingear's Pulse 17 vind ik echt wel dun voor wat ze kunnen bieden.
Misschien zijn deze niet de beste gaminglaptops maar ze zijn zeker wel krachtpatsers onder de ultrabooks? Alleen spijtig dat ze Amerikaans zijn :((

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 14:17
denk dat HerrTom met custom bedoelt beetje apart design en misschien LED dat je kan tweaken in de laptops..

tjah jammer genoeg komt de razor blade niet naar europa!

• Richenelk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-11 22:55
XMG C504
http://mysn.eu/xmg-c504
en
De Gigabyte P35W v2, rond de 1400/1500 euro kost deze
http://www.gigabyte.com/p...uct-page.aspx?pid=5032#kf

Ik hou op dit moment deze 2 in de gaten.
C504 is te customizen vanaf de website.
En de gigabyte kan jezelf RAM, SSD en HDD aanpassen.

[ Voor 6% gewijzigd door Richenelk op 06-08-2014 11:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad wat El-Diablo zegt. Maar altijd handig als je zelf de specs kan kiezen hoe jij wilt..

Heb juist ook zitten kijken naar XMG, spijtig dat de 17' versie nog wat achter staat op de 15' versie die Richenelk had gelinkt. :(

Ligt het aan mij of lijken de XMG en de gigabyte nu echt wel heeeel erg veel op elkaar? Om maar niet te zeggen dezelfde?

Super bedankt voor de links alvast, straks vind ik nog de laptop van mijn dromen! :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 11:59 ]

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 14:17
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:53:

Ligt het aan mij of lijken de XMG en de gigabyte nu echt wel heeeel erg veel op elkaar? Om maar niet te zeggen dezelfde?
dat klopt ;) aangezien er powerd by Gigabyte staat boven in XMG scherm ;) dus die gebruikt zelfde technology en onderdelen bijna als de gigabyte

• Richenelk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-11 22:55
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:53:

Super bedankt voor de links alvast, straks vind ik nog de laptop van mijn dromen! :D
Wauw zie ik ook nu pas.
Ik ben van plan de XMG te halen zonder HDD en SSD.
Ben wat goedkoper uit als ik die zelf koop.

Verder koop ik een scherm zodat ik de laptop erop kan aansluiten.
Wil dit doen ipv 17inch laptop.
Pagina: 1