Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een Asus TF103C tablet gezien.
En ik heb ook een iPad2 gezien.
Nou kan ik niet kiezen tussen deze twee,
Ik heb het nodig voor school.
Zonder op de prijs te letten, welke zouden jullie me aanraden? En waarom?
Ik heb ze vergeleken en vond zelf de Asus beter vanwege het werkgeheugen en de processor.
Maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Alvast bedankt.

Android007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Kleuterschool? Vertel wat meer, wat ga je ermee doen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Werkstukjes maken en digitale lesmethodes gebruiken. Dan heb je je.boek op je tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Al gekeken naar de Asus T100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is de tf103c niet geschikt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Is ook geschikt, hangt alleen af waar je het liefst op werkt. Werk je het liefst op IOS, dan neem je IOS, gebruik je Android, dan zou ik voor Android gaan.

Als de keuze op de iPad valt, zou ik toch voor de 4de generatie iPad gaan. Hogere resolutie en betere chip erin, alhoewel de iPad 2 ook prima volstaat. Hij is echter alleen wat ouder.

Je kan ook voor een Surface gaan, dat is gewoon Windows.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar als de keus ipad2 en Asus tf103c was welke zou ik dan moeten nemen? Ik werk het liefst met Android maar dat maakt me niet uit. Welke is beter? En de werkgeheugen van ipad2 is best weinig. Heeft dat veel invloed dan de 1gb van Asus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-08 16:23
Ik zou zelf iets meer betalen en de pricewatch: Asus Transformer Book T100TA-DK023H Zwart nemen. Deze wordt geleverd met een volledige windows versie (inclusief office 2013). Deze is bijna gelijk aan de tf103c op windows na. Omdat je windows draait kun je elk programma wat op desktop werkt ook op deze tablet gebruiken. Ook kun je makkelijk documenten bewerken aangezien microsoft office toch echt de standaard is.
Ik gebruik deze zelf voor mijn studie en ben er zeer tevreden over.

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
jorisderoo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:02:
Ik zou zelf iets meer betalen en de pricewatch: Asus Transformer Book T100TA-DK023H Zwart nemen. Deze wordt geleverd met een volledige windows versie (inclusief office 2013). Deze is bijna gelijk aan de tf103c op windows na. Omdat je windows draait kun je elk programma wat op desktop werkt ook op deze tablet gebruiken. Ook kun je makkelijk documenten bewerken aangezien microsoft office toch echt de standaard is.
Ik gebruik deze zelf voor mijn studie en ben er zeer tevreden over.
Dit ja.

Of anders als 2e keus de android versie maar office blijft dan behelpen...
Pagina: 1