Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Actieve Subwoofer
Wat is je budget?
200-400 (liefst 2dehands)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
deze zou mijn huidige set moeten aanvullen, 2 x Philips FB821
Wat heb je zelf al gevonden?
ik zoek dagelijks op 2dehands sites, maar ik ken er niet genoeg van om zelfstandig een koopje te doen
Welke vragen heb je hier nog over?
ik zoek een subwoofer, die vooral zeer diep gaat, en een rustige indruk geeft, geen boom sound. het is vooral om in het laag een extra kick te geven bij muziek en films. maar ik mag niet het gevoel krijgen dat er een subwoofer in de hoek van de kamer staat. ik heb eens een keer 2x philips FB825 gehoord, en ik zou het laag van deze luidspreker minimaal willen evenaren
Ik zoek een?
Actieve Subwoofer
Wat is je budget?
200-400 (liefst 2dehands)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
deze zou mijn huidige set moeten aanvullen, 2 x Philips FB821
Wat heb je zelf al gevonden?
ik zoek dagelijks op 2dehands sites, maar ik ken er niet genoeg van om zelfstandig een koopje te doen
Welke vragen heb je hier nog over?
ik zoek een subwoofer, die vooral zeer diep gaat, en een rustige indruk geeft, geen boom sound. het is vooral om in het laag een extra kick te geven bij muziek en films. maar ik mag niet het gevoel krijgen dat er een subwoofer in de hoek van de kamer staat. ik heb eens een keer 2x philips FB825 gehoord, en ik zou het laag van deze luidspreker minimaal willen evenaren
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel