Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb eigenlijk 2 vragen:
1. heeft er iemand onlangs nog een chinees navigatiesysteeem geïmporteerd, en zo ja draien die zoals 3 jaar geelden nogsteeds op igo8?
en 2. Ik heb een chinees navigatiesysteem gekocht in 2011 warbij de service lifetime updates werd aangeboden. Echter sidns 2013-qa zijn er geen updates meer verschenen, maar hoe ik ook zoek op google er lijken uberhaupt geen updates meer uit te komen voor igo8/amigo/primo. Kan iemadn mji bevestigen of dit klopt?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

1. Als je een Chinees navigatiesysteem importeert met igo 8 zal hij igo 8 draaien, doe je dat niet dan zal hij geen igo 8 draaien. Dus wil je geen igo 8 moet je dus een systeem uitzoeken dat een ander softwarepakket gebruikt. Je kan mij niet wijsmaken dat je enkel igo 8 navigatiesystemen kan vinden.
2. Het lijkt mij dat een systeem van 2011 nu niet meer ondersteund gaat worden en dat er inderdaad geen updates meer voor komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• dicksterk
@tsurany:"de chinese verkopers vermelden niet welke software ze gebruiken. Ik vermoed dat dit komt doordat ze geen icennties afneemn voro de betreffende pakketten maar dat weet ik dus niet zeker. oM een voorbeeld te geven: in 2006 kocht ik systemen met route66 erop en vnf 2010 kwamen ze met igo8/igo amigo. Uw put wat updates betreft is niet helemaal correct: de service bestodn uti een website met wachtwoord waar gewoon elk hafl jaar updates verscheen(neit alleen voor mij ook voor andere klanten). maar over het algemeen als ik googel lijkt het erop dat 2013-q1 de nieuste versie blijft die er is, wt me raar ljikt want igo primo is nog wel te downlaoden voro iphone en android. Daarom vroeg ik of er uberhaupt een nieuwere update bestaat of dat nav'ngo misschie gewoon gestopt is met updates.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij de velen staat dat ze op Windows CE 6.0 draaien, dat zal inderdaad wel igo 8 zijn. Echter zie ik er genoeg voorbij komen welke op Android 4.0 draaien, daar kan je zelf kiezen welke navigatiesoftware je gaat gebruiken aangezien het gewoon een open platform is.

Dat die updates niet verschijnen kan toch prima? Waarschijnlijk kiezen ze er voor om de oudere navigatiesystemen niet meer te updaten maar de iPhone en Android systemen nog wel.

Ik zou zelf sowieso niet kijken naar een simpel navigatiesysteem maar naar een Android device waar je dan navigatiesoftware op installeert. Heb je meer keuze met betrekking tot software en daadwerkelijk updates.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• dicksterk
Die android-devices zijn veel duurder. We hebben allebei een prima smartphone en zijn ech tpuur opzoek anar een navigatiesysteem en dei 4,3 inch heb je in china met lifetime updates al voor 30 euro. Alelen mijn punt is dus dat ik nergens meer updates voor igo 8/amigo/primo zie(ook niet via google op vage downloadsites enzo) ik vond zo'n link van iemand die de data map van zijn iphone versie in februari 2014 had ge-upload mar ook daarin stonden de 2013-q1 kaarten. Maar ook mio gebruikte lange tijd igo8, dsu k vroeg em af opf eh tklopt dat er inderdaad geen kaartupdates meer voro zijn. anders heeft de anfschaf van een niewu ssyteem uti china met igo8 erop geen enkle zin mdat er gewoon geen nieuwere kaarten bestaan.

• Antonius
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 21:31
Igo 8 wordt niet meer vernieuwd. De laatste versie was 8.3 meen ik. Is wel stabiel en goede functionaliteit.

Kaarten kan Igo lezen van zowel tele-atlas als TomTom (de laatste in de maps-tt directory). Lijkt mij dat daar nog steeds wel updates voor uitkomen.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tip van de dag: ovenhandschoenen uit tijdens het typen, dit is echt lichtelijk onleesbaar...

Er is toch inmiddels voor Android ook wel offline turn by turn navigatie, of niet?

Anders kun je een oude Nokia halen, desnoods nog met Symbian, die kunnen al offline navigeren, en gebruiken volgens mij gewoon moderne kaarten van Here, ik kan het wel even checken op mijn ouderwetse C7.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1