Gigabyte G1.Sniper B5-CF processor koeler

Pagina: 1
Acties:

• Conflixx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06-05-2024
Paar maanden geleden heb ik een PC in elkaar gezet d.m.v. hulp van jullie tweakers en ik ben er ontzettend tevreden mee! Ik heb al het een en ander gegoogled maar ben benieuwd naar wat jullie de beste CPU koeler vinden voor een Gigabyte G1.Sniper B5 moederbord, ik heb een Intel Core i5 4440 Boxed in me PC zitten.
Wat wil ik, een zo stil mogelijk en naar verhouding goed werkende CPU koeler.
Probleem, ik heb niet bijzonder veel ruimte, ik had enige moeite om de videokaart in de kast te krijgen, moest een deel uit de PC kast halen... Maar er moet genoeg ruimte zijn voor een CPU koeler.

Geef mij je gekste ideeën ;)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De vraag is dan vooral welke kast je hebt. Ik kan je wel een torentje van 17cm aanraden, maar als er maar 12cm past, gaat dat nogal moeilijk.

People as things, that’s where it starts.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Ook wel handig om te weten, welk geheugen heb je? dit in verband met eventuele idiote vinnenshizzle.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-02 16:32

bbblije

Riiiiight

Als dat deel een HDD tray was, dan is dat niet zo noemenswaardig. Kijk even in de Pricewatch welke koelers populair zijn!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-02 14:19

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Als het de Silencio 550 is uit je wensenlijstje zou je kunnen kijken naar de cooler master tx3 EVO. In ieder geval mag de koeler maximaal 154mm zijn zou nog een millimeter of 5 hoger kunnen zijn maar dan.zit je wel in het foam.

Ik heb hem zelf ook en deze is makkelijk te installeren omdat je geen backplate hebt je maakt gewoon gebruik van het intel pushpin systeem

Ik zou linken maar ben zelf nu op de phone dus je zou even.moeten zoeken in de pw of kijken in mijn inventaris voor de link

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:20
Ik zou ook zeggen pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo, dan moet je niet het moederbord uit de kast halen om een backplate te bevestigen. Als je kast een grote uitsparing heeft in het moederbordtray zodat je een backplate kunt bevestigen zonder moederbord te verwijderen (of als je zin hebt je pc een keer te herbouwen), zou een pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 wel iets beter zijn. die is wel 153mm hoog wat dan 1mm minder is dan wat een CM Silencio 550 ondersteunt, dus zou moeten passen. Als je alle geheugenslots gebruikt, mag dat geheugen wel niet te hoog zijn, maar dat Crucial geheugen uit die wensenlijst geeft normaal gezien geen problemen.
Pagina: 1