Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor intensief adobe creative suite gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed doe!

Wat ga je met je laptop doen?
Voor school ga ik hem veel gebruiken voor vooral Photoshop en andere "zwaardere" programma's.

Wat is je budget?
Max. 800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat wel mee op stap. De laptop moet niet al te zwaar zijn en heeft een goede accu nodig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt een bepaald voorkeur qua merk. Normaliter veel gebruik gemaakt van Asus. Maar als er iets beters verkrijgbaar stel ik mij daar ook voor open. De laptop moet wel een goed scherm hebben met een hoge resolutie. Alvast dank voor de tips!

Ultrabooks?
Is een ultrabook een aanrader? Vaak een mooi design en goede prestaties. Of is dit niet aan te raden voor wat ik er mee wil?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 17:01 ]

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii dit is een prima laptop voor wat je van plan bent te gaan doen en hij is niet te zwaar.

Verwijderd

Topicstarter
Elaynegalad schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:34:
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii dit is een prima laptop voor wat je van plan bent te gaan doen en hij is niet te zwaar.
Kreeg wel van een aantal mensen te horen dat een Acer niet echt aan te raden is. Of is dat gewoon een broodje aap verhaal?

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Vroeger was de bouwkwaliteit inderdaad ondermaats maar de laatste jaren zijn hun behuizingen er wel op vooruit gegaan. Ik raad je aan om eens naar een mediamarkt/saturn oid te gaan en gewoon zo een laptop van hetzelfde typen te bekijken en dan weet je het ook zeker maar normaal is de bouwkwaliteit wel op punt nu.

Maar zoals ik al zei: ga zelf eens kijken als je twijfelt, ben je zeker van je stuk :)

Verwijderd

Topicstarter
Zag inderdaad al wel wat meer van Acer voorbij komen dat mij wel aansprak, maar ik twijfelde daar dus over.
Overigens heb ik mijn vraag hier neergelegd en niet bij de Saturn/Mediamarkt omdat er hier meer betrouwbare "kenners" zijn dan de verkopers daar.
Ik ga nog even verder kijken! Thnx.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Deze is ook interessant:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70-01418NL

i7, 1TB SSHD, FullHD, GeForce GT840M, 8GB voor 749,=
Pagina: 1