Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:24
Hallo,

Ben nieuw hier, hoop dat ik dit topic in het juiste vak plaats.
Ik ben eigenaar van een Samsung S3 Mini, en op deze telefoon staat als muziekspeler Shuttle+.
Echter, als ik via de computer nieuwe muziekbestanden zet op mijn telefoon, worden deze niet door Shuttle+ niet afgespeeld. Hij probeert wel af te spelen, maar schiet na een tijd naar een ander nummer.
De bestanden worden wel afgespeeld op de pc door foobar2000, maar volgens mij is dat programma een allesvreter. De bestanden zijn 320 kb mp3's.
Zat mij af te vragen of het gebrek aan een veilig verwijderen optie er iets mee te maken heeft in Windows voor mijn telefoon, kan zoiets invloed hebben?

Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?

Met vriendelijke groet,

Maarten

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Elke telefoon heeft toch standaard al een muziekspeler? Zo heeft Samsung zijn eigen player, Cyanogenmod heeft Apollo, enz... Probeer het daar eens mee en kijk of dat wel werkt. Zo ja, dan ligt het aan Shuttle. Zo nee, bestanden eraf halen, opnieuw erop zetten, rebooten.