Toon posts:

Handige website voor aankoop en bouw advies

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.
Ik kwam deze site tegen:
http://www.logicalincrements.com/

Hier is veel informatie te vinden over het bouwen en samenstellen van desktops.
Dus ik dacht, deel die even.
Ook hebben ze een soort bbg wat regelmatig wordt geupdate.
Er is echter nog geen nederlandse versie, maar wel een belgische.
Bij de belgische of duitse versie wordt amazon.de gebruikt, ik weet echter niet of die ook aan NL leveren.

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Ah ok, bedankt. Meende dat er ook een Nederlandse website was met zoiets dergelijks, tweakers.net ofzoiets...

Verwijderd

Topicstarter
Rob Krauts schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:09:
Ah ok, bedankt. Meende dat er ook een Nederlandse website was met zoiets dergelijks, tweakers.net ofzoiets...
Oh echt?
Ik vind diversiteit wel belangrijk. Om nou alleen tweakers te volgen is wel erg eentonig.
Maar als jij daar genoegen mee neemt, dan ga je gang.

• SirKartoffel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-02 13:36
Rob Krauts schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:09:
+1

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Op zich is het wel een grappig idee, alleen zijn de verschillende niveaus natuurlijk vrij star. Het is bijvoorbeeld raar om allerlei verschillende voedingen te gebruiken. Een goedkoop systeem heeft net zo veel recht op een goede voeding als een duur systeem.

Ook mis de onderbouwing. Ik zou als klant wel willen weten waarom het één beter is dan het anders en of dat echt zo is.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

En vergeet niet dat sommige merken niet in Nederland te krijgen zijn die wel in Amerika te krijgen zijn, en andersom. Een Rosewill voeding ga je hier niet snel vinden/

People as things, that’s where it starts.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:56

br00ky

Moderator Harde Waren
En dat duurder niet per se beter is, wat het idee achter deze tabel wel lijkt te ondersteunen.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Wel leuk, je kan het land instellen (Nederland niet, maar Belgie wel) en dan heb je weer een andere tabel, en in euros.

Op zich maken ze best wel logische keuzes, maar het is en blijft natuurlijk vrij star.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:43

Bolletje

Moderator Harde Waren
Een bekende site inderdaad, maar gezien de focus er niet is op Nederland en dat er weinig discussiewaarde is sluit ik het topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.