Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• cleonpatra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-08 16:26
Hallo allemaal,

Ik ben na zo'n 4 jaar het gedaan te hebben met een gejailbreakde Ipod Touch (jeej whatsapp :9 ) toe aan een smartphone. Ik heb er vrij weinig verstand van dus eerst wat algemene vragen:
Kan je ook een smartphone kopen zonder abonnement? Ben zelf nogal fan van prepaid.
Zijn er smartphones die geen 3/4G hebben maar wel WiFi? 3/4G is namelijk geen vereiste voor mij.

Waarvoor denk ik me toekomste smartphone te gebruiken?
- Internetten
- Whatsappen
- Paar apps als nu.nl / 9gag / internetbankieren
- Muziek luisteren (!!)

Waarvoor niet zo veel:
- Foto's en video's maken
- grote spellen er op spelen

Het liefst zoek ik een smartphone waarbij:
- Alles redelijk soepel en snel verloopt
- Duurzaamheid: wil hem wel zo'n 3/4 jaar kunnen gebruiken
- Batterij die niet al te klote is

Budget: rond de €100

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Cleonpatra

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Welke heb je zelf al gevonden ?
1. Ja
2. Nee

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• cleonpatra
Wat is dan het nut van een smartphone met prepaid die dan niet op internet kan? Aangezien je moet betalen met abo voor 3/4G...

Zelf wel wat gevonden maar kregen allemaal bar slechte reviews...

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Waarom zou je een telefoon willen hebben, zonder 3G? Dat is alleen bij heel goedkope toestelletjes 't geval, (van twee tientjes, bijv.), die bellen alleen, over 2G, maar hebben ook geen wifi. Geen smartphones dus. Je moet gewoon kijken, of 't toestel ook wifi heeft, tegenwoordig is dat ook bij de goedkopere modellen meestal wel 't geval. Dan kun je de internetverbinding over 3/4G uitschakelen en alleen wifi gebruiken. Overigens zijn er bij prepaid ook internetbundels, die soms zelfs redelijk voordelig zijn, afhankelijk van de provider.

Dat die toestellen rond de 100 euro slechte reviews hebben..., tja, alle waar is naar z'n geld...
Misschien is een tweedehands exemplaar uit de middenklasse iets? Heb je toch wel 'n beter toestel. Ook wat beter vergelijkbaar met je iPod, die tenslotte ook niet zo heel goedkoop is.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:33
http://www.banggood.com/D...-Smartphone-p-917686.html
alstu,
leef je uit!
http://www.banggood.com/W...es-c-1567-s-777v5079.html
zijn allemaal chinese smartphones met wifi en zijn een stuk beter dan de nederlandse smartphones onder de 100 euro!
http://www.banggood.com/D...-Smartphone-p-928238.html

[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 05-08-2014 15:12 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@krissie100:

Goedbedoeld, maar ik denk niet, dat iemand, die zo weinig ervaring heeft, goed af is, met een Chinees toestel, en eigenlijk ook niet met android

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:33
Marly schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:13:
@krissie100:

Goedbedoeld, maar ik denk niet, dat iemand, die zo weinig ervaring heeft, goed af is, met een Chinees toestel, en eigenlijk ook niet met android
met je eens, maar ik geef het gewoon als optie tegen beter weten in _/-\o_
want de kwaliteit uit china is gewoon erg goed

• cleonpatra
Ik zit nu te twijfelen tussen de Nokia Lumia 520 en 630. Is de batterijduur bij 630 aanmerkelijk beter dan 520? En werkt windows phone fijn? Heb het zelf nog nooit gehad namelijk.

Heb trouwens budget aangepast verhoogd naar 140. Zijn er nog andere goede smartphones die jullie mij aanraden?

[ Voor 24% gewijzigd door cleonpatra op 21-08-2014 12:50 ]

Pagina: 1