Zelf bepalen welke items in de header staan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik kom vrijwel nooit in de Pricewatch en bij Vraag & Aanbod, terwijl ik Video en Tweakblogs wel vaak bezoek. Zou het daarom ook mogelijk kunnen worden dat gebruikers zelf de items en de volgorde van de linkjes in de header mogen bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het customizable maken van onze hoofdnavigatie lijkt me niet iets waar we aan moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan toch ook bepalen wat er in de tracker staat? Is het een stuk meer werk om dat ook bovenin te regelen, met een maximum van 5 items, desnoods maar 3 customizable (Reviews, PW en V&A)?

Kan je iets meer uitleg geven dan 'lijkt mij niet wenselijk'?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:40

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ja aangezien het dat niet meer 1 standaard menu en je daar dus weer rekening mee moet gaan houden als je dingen aanpast.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Femme schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:11:
Het customizable maken van onze hoofdnavigatie lijkt me niet iets waar we aan moeten beginnen.
Voor vaste bezoekers lijkt me dat geen issue, die kennen de site tenslotte al en weten wat er te vinden is. Desnoods stop je deze functionaliteit toe aan het 'kopen met karma', dan weet je zeker dat niet iedereen dit gaat doen. Dus waarom zou dat niet iets zijn om aan te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:17

WoutF

Hoofdredacteur
Harm schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:25:
[...]

Voor vaste bezoekers lijkt me dat geen issue, die kennen de site tenslotte al en weten wat er te vinden is. Desnoods stop je deze functionaliteit toe aan het 'kopen met karma', dan weet je zeker dat niet iedereen dit gaat doen. Dus waarom zou dat niet iets zijn om aan te beginnen?
Omdat je bij het bouwen van nieuwe functionaliteit constant rekening moet houden met alle custom opties die er zijn. Tweakers is een website waar gebruikers heel veel in kunnen stellen en dat betekent nu al dat bij de ontwikkeling van nieuwe features er veel tijd gaat zitten in het ervoor zorgen dat zaken in alle mogelijke omstandigheden en configuraties werken. Des te meer custom opties je toevoegt des te meer tijd je hier kwijt aan gaat zijn. Kortom, het maakt het bijhouden en uitbreiden van de codebase erg ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
WoutF schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:44:
Kortom, het maakt het bijhouden en uitbreiden van de codebase erg ingewikkeld.
Dat is een prima argument en kan ik me goed in vinden, maar dat gaat op voor elke wijziging. Femmes reactie lijkt – in ieder geval bij mij – te stellen dat specifiek het aanpassen van de hoofdnavigatie een slecht idee is. Jouw argument gaat ook voor de hoofdnavigatie op, maar er lijkt nog een reden te zijn, juist omdat hij specifiek de hoofdnavigatie benoemt.
Pagina: 1