Dat is een bekend euvel bij het gebruik van fixed position bij header elementen. Helaas is daar technisch niet echt een goede oplossing voor. Een mogelijke workaround voor dit geval is iets als:
maar dat lost het probleem niet generiek op...
Cascading Stylesheet:
1
2
| a[name] { display:block; padding-top:45px; margin-top:-45px; } #messages a[name][href] { display: inline; margin: 0; padding: 0; } |
maar dat lost het probleem niet generiek op...
Intentionally left blank
Klopt, dit is een bekend issue en eerlijk gezegd weten we nog niet precies hoe we dit willen gaan oplossen. Een fixed element valt buiten je DOM en het is dus lastig rekening te houden met eventuele content. Dit is eveneens een van de redenen dat de fixed header nu nog niet standaard is. Bedankt voor het melden we gaan er nog eens goed over na denken hoe dit het netste op te lossen is.
Dank voor de CSS iig * crisp , dat helpt
. Succes met vinden van een structurele oplossing!
Hebben we het dan over dit gedrag?

Waar je dit zou willen hebben?

Want als dit hetzelfde bugje is, maak ik geen nieuw topic aan

Waar je dit zou willen hebben?

Want als dit hetzelfde bugje is, maak ik geen nieuw topic aan
[ Voor 17% gewijzigd door Hmmbob op 05-08-2014 15:34 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
Ja
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hetzelfde probleem bij de reacties op artikels. http://i.imgur.com/R4PClvf.png
Ik heb verder niet gescrollt oid.
Ik heb verder niet gescrollt oid.
Custom css van Crisp lost het op. Thanks!
edit: Hmm, die css heeft als bijwerking dat de links bovenaan de pagina, onder de topic titel (topic report, bookmark, postreminder etc) niet meer klikbaar zijn....
edit: Hmm, die css heeft als bijwerking dat de links bovenaan de pagina, onder de topic titel (topic report, bookmark, postreminder etc) niet meer klikbaar zijn....
[ Voor 70% gewijzigd door Hmmbob op 05-08-2014 20:30 ]
Apart, ik heb nog m'n oude CSS met handmatig fixed header en heb er nooit problemen van ondervonden en heb 't nu ook niet. Kan mij wel herinneren dat ik door handmatig een fixed header te maken daar bovenin wat issues had ivm andere items die zichtbaar waren maar ik niet liet zien.Hmmbob schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:28:
Custom css van Crisp lost het op. Thanks!
Gegarandeerd dat er een fix voor komt, maar mocht dat nog niet zo snel gebeuren en ik heb mijn eigen CSS onder handen genomen, dan zoek ik even op waar ik het een en ander gefixt heb. Kan zijn dat 't zo simpel kan zijn als een z-index opgeven.
Och, weet je wat, dit was 't denk ik:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
| /* Forum heading on top for working links */ #forumheading { position: relative; z-index: 1; } |
Commandline FTW | Tweakt met mate
That fixed it!
Pagina: 1