Ik ben bezig met een hobby project waarin ik tegen een 'probleem' aan loop die ik niet gemakkelijk gegoogled krijg of waarvan ik niet weet hoe ik het nu moet opzetten.
Wat ik wil een tabel met daarin de volgende onderdelen
Nu dacht ik zelf, ik moet een List<> gebruiken deze in de database opslaan en weer her gebruiken. De list wordt door middel van een struct opgebouwd. Alleen nu krijg ik de informatie er niet meer uit en blijkt dat een tabel niet geschikt is om zoiets op te slaan. Volgens mij moet ik een tabel met een soort van relationele tabel hebben?
Weet iemand hoe ik dit het best aan kan pakken. Zoals gezegd ik loop vast en mijn ervaring is helaas niet toereikend om tot een deftige oplossing te komen.
Wat ik wil een tabel met daarin de volgende onderdelen
- POnummer -> Specifiek referentie nummer, wordt per dag bekeken hoe deze wordt gemaakt.
- orderDate -> Datum van de 'bestelling'
- orderSupplier -> Leverancier
- orderItems -> Specifieke producten die worden besteld bij de leverancier met de volgende losse parameters.
- Product Naam
- Product Code
- Product SKU (mijn referentie)
- Product Bestel hoeveelheid
Nu dacht ik zelf, ik moet een List<> gebruiken deze in de database opslaan en weer her gebruiken. De list wordt door middel van een struct opgebouwd. Alleen nu krijg ik de informatie er niet meer uit en blijkt dat een tabel niet geschikt is om zoiets op te slaan. Volgens mij moet ik een tabel met een soort van relationele tabel hebben?
Weet iemand hoe ik dit het best aan kan pakken. Zoals gezegd ik loop vast en mijn ervaring is helaas niet toereikend om tot een deftige oplossing te komen.