[iPad] Glas + bezel gebroken, nog te repareren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Deze (volgens mij derde generatie) iPad is wat mishandeld en het glas heeft het niet overleefd. Ook een stukje van het plastic achter het glas is kapot (zie foto's), je kijkt zo de case in :P.

Ik vroeg me af of dit nog redelijk te fixen is en of bij het repareren van het glas à 120 euro bij een random toko ook zo'n rand / stuk plastic dat achter het glas zit inbegrepen zit, of dat er maar beter een nieuwe iPad gehaald kan worden omdat het niet kan / veel kost. Het hoekje is ook een klein beetje ingedeukt maar da's niet zo'n punt denk.

Vraag me niet hoe je er zo'n gat in krijgt, was er niet bij :)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/14nd30w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/ml6q9h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yhsper
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 20:39
Gewoon in de vuilbak smijten en nieuwe kopen ;) Want die font camera is zeker ook kapot.

[ Voor 30% gewijzigd door yhsper op 05-08-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:23
https://www.ifixit.com/Device/iPad_3_Wi-Fi
Enjoy! Volgens mij zit de grootste uitdaging hem erin om het glas te vervangen zonder ook je scherm te mollen.. Of is die toevallig al kapot? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Ha, zo te zien moet ik er zelf maar vanaf blijven :P

Scherm doet het nog, maar zag op je linkje dat de bezel / panel ook nog apart (en prijzig) is, dus denk dat het maar een nieuwe wordt, dat is 'ie niet meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:42
kan je hem niet gewoon omruilen voor een bedrag bij apple? zal misch wel goedkoper zijn dan een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 12:10
Klopt, apple kent een omruil garantie, als je een stukke inlevert, en je betaald een x bedrag bij, krijg je een refurbished/nieuw exemplaar mee.

Dat is een van de redenen dat defecte iphones op marktplaats ook altijd hele hoge biedingen krijgen.
Nu zal het met een ipad2 niet meer heel rendabel zijn, maar een ipad retina met 32/64gb kan dat je toch snel een hoop geld schelen.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 18:39
Ik heb een eigen smartphone & tablet bedrijf. Zo kom ik de iPad's wel vaker tegen ;) Hier hoef je echt niet bang voor te zijn. Je kan gewoon de digitizer laten vervangen. Dat gat us gewoon een lege ruimte in je iPad. Mocht je een 3G uitvoering hebben dan zit daar een antenne in.

Ik kan hem eventueel ook voor je repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:05
Idd Digitizers komen met die zwarte rant eraan. Vervangen van de Digitizers is een @&/):€%#$£\+ klus! maar goed te doen. Als je scherm het nig doet is dat een prima oplossing, enmeestal goedkoper dan omwisselen en een refurbished kopen...

Digitizers kan je krijgen voor 50 tot 100 euro, en dan is het veel geduld en een vaste hand. Of het @hdtracer het laten doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Misschien vergoedt je inboedelverzekering het.

Heb 2x mn Nexus 5 smartphone kapot laten vallen en werd (2x!) vergoed.

Zomaar een tip.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Eerst raad ik het aan om je inboedelverzekering te checken, zoals Format-C schreef.

Ik heb echter meermaals personen gezien die (bijna) dezelfde schade hadden aan de iPad. De reparatiekosten vielen tamelijk mee, 160 euro. En dat was nog met een Retinadisplay.

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb net een digitizer laten vervangen voor 3 retina en dat kostte mij 108 euro.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam is niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 06-10-2014 20:05 ]

Pagina: 1