Ik denk dat sommige modjes niet weten hoe ze moeten modden.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=310146
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=310146
Agreed, al hoop ik dat ze als ze dat doen dat ze de resultaten hier niet posten ivm burn-outs in the MoLiCe.</li>
Als ze nu Windows naast Linux of Mandrake hadden gezet had ik het nut er wel vanin gezien, maar om nu een ander systeem te kopen omdat de MacOS X goed uit de bus komt.... mij niet gezien.
neem _ik_ geen aanstoot, maar een ander misschien wel. Je bereikt er niets mee om een imaginaire "je" op zijn slimheid te pakken om de eenvoud van installatie aan te geven. Let op! Ik vind dat geen reden om je post een verkapte troll (vermomd als overgewaardeerd voor de modbot) mee te geven. Maar als je dit soort situaties wil voorkomen doe dan een fluwelen zak om je pistool.En ik wil wel eens weten hoe "slim" je bent als je een Win2K installatie niet kunt voltooien... hij neemt je ook stap voor stap aan het handje mee en installeert alle software die je maar wilt, gewoon een kwestie van aanklikken wat je wilt hebben.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Prijst u gelukkig, ik heb mijn burn-out dieptepunt achter me liggen. Nou alleen die heuvel naar de top nog zien op te komen.Op maandag 11 juni 2001 17:35 schreef KexDaFlex het volgende:
Agreed, al hoop ik dat ze als ze dat doen dat ze de resultaten hier niet posten ivm burn-outs in the MoLiCe.
Over je "vliegangst" heen kunnen stappen is ook wel een pré.Op maandag 11 juni 2001 18:32 schreef KexDaFlex het volgende:
You don't need eyes to see, you need a helicopter.
Das dan weer de eyeopener.Op maandag 11 juni 2001 18:35 schreef Jaymz het volgende:
Over je "vliegangst" heen kunnen stappen is ook wel een pré.
Zowieso bedoel ik met die opmerking meer dan alleen wat er staat, maar daar hebben mijn sig's van de laatste tijd wel meer last van.Op maandag 11 juni 2001 18:42 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Das dan weer de eyeopener.
Anders had ik hem ook niet aangehaald. Juist helicopterview is een belangrijke capaciteit van een mod. En veel van de zeikerds op het forum en op de frontpage zeiken omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is. Ik kan me daar best wel eens aan irriteren, maar dat zal de leeftijd wel zijn.Op maandag 11 juni 2001 18:44 dacht Jaymz dat KeX op zijn achtehoofdje gevallen was:![]()
Op maandag 11 juni 2001 18:59 schreef KexDaFlex het volgende:
Anders had ik hem ook niet aangehaald. Juist helicopterview is een blengrijke capaciteit van een mod. En veel van de zeikerds op het forum en op de frontpage zeiken omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is. Ik kan me daar best wel eens aan irriteren, maar dat zal de leeftijd wel zijn.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq