Fifa 14 video edit

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Beste mede-tweakers,

Ik weet/denk niet dat ik het in de juiste forum dit schrijf maar wie van me mede-tweakers kan mij helpen?

Allereerst stel ik me even kort voor Mijn naam is Mitchel en ik ben 20 jaar :+
Ik speel Fifa 14 in m'n vrije tijd net als vele andere maar ik neem altijd mijn wedstrijden op.
Nu heb ik heel wat mooie doelpunten gemaakt en wil ik het graag op youtube zetten O-)
Maar helaas ben ik dramatisch als het gaat om de filmpjes bewerken etc. Kan iemand me daarmee helpen?
Of nog beter gezegd? Iemand die het voor mij kan doen? 8)7 Uiteraard ben ik je dan ontzettend dankbaar mocht je dit willen doen _/-\o_

Met vriendelijke groet,

Mitchel

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanto
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 16:11
Dag Mitchel,

Ik is goed geprobeerd op hulp te zoeken. Zelf zou ik het advies te geven dat een forum beter kan gebruiken voor vragen over video-editing. Vaak met geld is het ook anders maar probeer het eerst zelf.

Als je net begint hoeft niet alles mooi te zijn. Word je meer bekend dan zou je kunnen vragen.

Hoop dat hiervoor beetje je vraag beantwoord heb en anders veel plezier met spelen van FIFA

Gr, Stefanto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hallo Mitchel,

Persoonlijk zou ik zeggen verdiep je in video editing, als je echt inhoudelijke vragen hierover hebt kun je daarvoor vragen stellen in het juiste topic maar probeer eerst zoveel mogelijk zelf uit te zoeken, GoT is geen helpdesk voor basis problemen :)

Het vragen om diensten is niet toegestaan, hiervoor kun je eventueel een advertentie aanmaken in V&A (vraag en aanbod) op de website.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Dit topic is gesloten.