Hallo Tweakerganger,
Mijn pc crashed vaak na enige tijd gamen, waarna ik alleen maar verticale strepen op mijn beeld zie.
Zelf heb ik ook al onderzoek hierna gedaan en ook al een keer mijn drivers geherinstaleerd. Wat ik begrijp kan het aan mijn Grafische kaart liggen, maar de mijne is pas nieuw(en al een keer teruggestuurd naar de winkel) het gaat hier om een Radeon R 9280x Asus DirectCU II Top. Kortom ik ben ten einde raad.
alvast bedankt,
Edit: Inderdaad best handig als ik mijn onderdelen even opnoem:
AMD FX-Series FX-6100 / 3.3 GHz - Socket AM3+
Scythe Mugen 3 PCGH Edition CPU Cooler
ASUS M5A97 - Moederbord - ATX - Socket AM3+
Corsair XMS3 - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM
WD Caviar Black WD1002FAEX - Vaste schijf - 1 TB.
SeaSonic M12II EVO 620 Bronze - Voeding (nieuwe voeding, oude was CoolerMaster Silent Pro M500)
.
Mijn pc crashed vaak na enige tijd gamen, waarna ik alleen maar verticale strepen op mijn beeld zie.
Zelf heb ik ook al onderzoek hierna gedaan en ook al een keer mijn drivers geherinstaleerd. Wat ik begrijp kan het aan mijn Grafische kaart liggen, maar de mijne is pas nieuw(en al een keer teruggestuurd naar de winkel) het gaat hier om een Radeon R 9280x Asus DirectCU II Top. Kortom ik ben ten einde raad.
alvast bedankt,
Edit: Inderdaad best handig als ik mijn onderdelen even opnoem:
AMD FX-Series FX-6100 / 3.3 GHz - Socket AM3+
Scythe Mugen 3 PCGH Edition CPU Cooler
ASUS M5A97 - Moederbord - ATX - Socket AM3+
Corsair XMS3 - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM
WD Caviar Black WD1002FAEX - Vaste schijf - 1 TB.
SeaSonic M12II EVO 620 Bronze - Voeding (nieuwe voeding, oude was CoolerMaster Silent Pro M500)
.
[ Voor 31% gewijzigd door derone23 op 05-08-2014 20:17 ]