Sorry als ik hier verkeerd zit. Ik lees veel maar heb nu een vraag. Heb de regels gelezen maar weet niet of ik hier goed zit, of dat ik in overige hardware of audio moet zijn?
Ik zoek een?
Oordopjes voor bij mijn telefoon om muziek te luisteren onderweg. Wil wel graag een bel-functie!
Wat is je budget?
100 euro als het echt beter is maar het liefst onder 50 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen. Ik wil liever geen beats. Heb die kunnen beluisteren maar vond het veel te veel bass. Ik wil wel een degelijke kwaliteit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn telefoon. Is nu een eenvoudige telefoon maar ik zoek de komende maanden een mooie smarttelefoon uit. Android of Windows Phone.
Mijn vraag is wat een goede suggestie is. ik zag een mooie review van cooler master storm resonar voor heel weinig geld en met veel positieve reacties. Ze zijn niet duur en dat spreekt erg aan, maar ik hoop dat iemand mij kan vertellen of ik veel betere muziek kan krijgen als ik er wat meer in investeer. Ik heb nu hele eenvoudige oordopjes, dus alles zal een verbetering zijn, maar ik koop liever in 1x goed. Ik twijfel nu vooral tussen die cooler master en sennheiser en deze:
productreview: Beyerdynamic DTX 71 iE (Rood) review door Frozen
productreview: CM Storm Resonar Gaming Earphones review door Foritain
sennheisser heeft er zo veel dat ik niet weet waar te beginnen
Ik luister vooral populaire dance muziek. Maar wil als het kan wel iets wat alles goed aan kan. Ik hoop dat iemand deze oortjes direct heeft kunnen vergelijken. Er zijn veel reviews maar niet veel mensen hebben heel veel oordopjes om te vergelijken.
Dank jullie wel.
Bart.
Ik zoek een?
Oordopjes voor bij mijn telefoon om muziek te luisteren onderweg. Wil wel graag een bel-functie!
Wat is je budget?
100 euro als het echt beter is maar het liefst onder 50 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen. Ik wil liever geen beats. Heb die kunnen beluisteren maar vond het veel te veel bass. Ik wil wel een degelijke kwaliteit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn telefoon. Is nu een eenvoudige telefoon maar ik zoek de komende maanden een mooie smarttelefoon uit. Android of Windows Phone.
Mijn vraag is wat een goede suggestie is. ik zag een mooie review van cooler master storm resonar voor heel weinig geld en met veel positieve reacties. Ze zijn niet duur en dat spreekt erg aan, maar ik hoop dat iemand mij kan vertellen of ik veel betere muziek kan krijgen als ik er wat meer in investeer. Ik heb nu hele eenvoudige oordopjes, dus alles zal een verbetering zijn, maar ik koop liever in 1x goed. Ik twijfel nu vooral tussen die cooler master en sennheiser en deze:
productreview: Beyerdynamic DTX 71 iE (Rood) review door Frozen
productreview: CM Storm Resonar Gaming Earphones review door Foritain
sennheisser heeft er zo veel dat ik niet weet waar te beginnen
Ik luister vooral populaire dance muziek. Maar wil als het kan wel iets wat alles goed aan kan. Ik hoop dat iemand deze oortjes direct heeft kunnen vergelijken. Er zijn veel reviews maar niet veel mensen hebben heel veel oordopjes om te vergelijken.
Dank jullie wel.
Bart.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 01:43 ]