Leuke/goede tv voor maximaal €400,-

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJansen1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 15:56
Hoi,

Door onderstaande vragen te hebben beantwoord hoop ik dat jullie mij kunnen helpen in mijn zoektocht.

Ik zoek een?
32 inch lcd tv die Full-HD is. 3D hoeft er niet per se bij.

Wat is je budget?
Ik wil graag tot €400,- uitgeven

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Puur om films te kijken en om gewoon tv te kijken.

Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Nee.

Wat heb je zelf al gevonden?
- SONY LCD-KTV KDL-32W705BB

Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik wil wel graag een bekend merk, dus kom niet met blokker toestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aan de budget kant van de markt is de Sony in mijn ogen wel een veilige keuze. Prima tv met een goede beeldkwaliteit voor het geld. Alhoewel het totaal mijn merk niet is, zou je ook de Samsung UE32H6200AW kunnen overwegen. Iets boven budget maar wel een 100 Hz paneel wat in deze prijsklasse vrij zeldzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJansen1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06 15:56
Heb ook deze gevonden: pricewatch: LG 32LB650V Zilver

Deze kan ik voor €400,- krijgen. Grote voordeel is dat deze een 3D-functie heeft en dat vind ik eigenlijk wel tof.
Verder heb ik zelf goeie ervaringen met LG. Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Zie mijn reactie in dit andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrB77
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-04 07:27
JelleJansen1 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:24:
Heb ook deze gevonden: pricewatch: LG 32LB650V Zilver

Deze kan ik voor €400,- krijgen. Grote voordeel is dat deze een 3D-functie heeft en dat vind ik eigenlijk wel tof.
Verder heb ik zelf goeie ervaringen met LG. Wat vinden jullie ervan?
Ik heb altijd met veel tevredenheid een LG gehad. Hij beschikt over WebOS, iets waar op Tweakers al aandacht aan is besteed: link

De Samsung TV waar D vd V naar verwijst is trouwens ook 3D. (Samsung heeft actieve 3D, LG = passieve 3D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 06:55
De lg tv's zijn goede apparaten voor het geld. Let er wel op dat je goed moet kijken naar backlight bleeding. Er zijn panelen in die modellen te vinden van mindere kwaliteit.
Mijn ouders hebben de lb630v hangen, de 42inch variant, en die zijn gigantisch tevreden.
S1NN3D schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 07:14:
Aan de budget kant van de markt is de Sony in mijn ogen wel een veilige keuze. Prima tv met een goede beeldkwaliteit voor het geld. Alhoewel het totaal mijn merk niet is, zou je ook de Samsung UE32H6200AW kunnen overwegen. Iets boven budget maar wel een 100 Hz paneel wat in deze prijsklasse vrij zeldzaam is.
100hz vrij zeldzaam? Mwah, zijn zat te vinden in die prijsklasse. Tevens is Sony vaak wat minder in de goedkopere tv's. Panelen zijn vaak wel goed.

Samsung kun je net zo goed links laten liggen. Vaak slecht gecalibreerde panelen in de goedkopere tv's die zelfs met de instellingen niet binnen de norm te krijgen zijn.
Goedkoop plastic, goedkoop uiterlijk etc.

[ Voor 62% gewijzigd door MartijnAbel op 06-08-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
MartijnAbel schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:25:
100hz vrij zeldzaam? Mwah, zijn zat te vinden in die prijsklasse.
Echte 100 Hz panelen zijn absoluut zeldzaam in deze prijsklasse. Die geoptimaliseerde Hz waarden die je voornamelijk ziet, zeggen helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
S1NN3D schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:34:
[...]

Echte 100 Hz panelen zijn absoluut zeldzaam in deze prijsklasse. Die geoptimaliseerde Hz waarden die je voornamelijk ziet, zeggen helemaal niets.
De H6200 heeft overigens helemaal geen 100Hz paneel. Foutieve beeldfrequentie is opgegeven in de specificaties van Tweakers. Het paneel in de H6200 zou gelijk zijn aan die van de H5500 en de H6300 (niet EU-model).
Pagina: 1