Desktop Kast met cd speler? (Bitfenix shadow)

Pagina: 1
Acties:

• peertje1010
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-10-2025
Beste Tweakers,

Ik ben van plan binnenkort de bitfenix shadow pricewatch: BitFenix Shadow
te kopen. :*)
Nu heb ik hier een vraag over, kan ik een cd rom speler in deze kast bouwen of plaatsen?

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen ;)

Mvg,

Thomas Jansen

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:55
Waarom kun je het antwoord zelf niet vinden?

Zal je een hintje geven: de gangbare maat voor een optische drive is 5.25".

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:20
Ja, dat zie je toch op de foto's? Je kunt er zelfs 3 plaatsen, bij de specificaties staat te lezen 'Behuizing bay extern: 3 x 5,25" '

Dat betreft dus die optische drive slots (of je kunt er een enclosure plaatsen om wat anders in te bouwen).

• peertje1010
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-10-2025
Maar waar zou de optische drive dan moeten komen? Buiten de kast of..? Ik neem aan dat hij niet binnen de kast kan. Dan zou ik dus een externe optische drive moeten kopen

[ Voor 19% gewijzigd door peertje1010 op 04-08-2014 20:22 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zucht, nogmaals, wat zie je staan bij de specs: externs 3x 5.25. Wat zou dat betekenen?

People as things, that’s where it starts.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Zoals gezegd, je hebt plaats voor 3 cd spelers in die kast.

Verder is die zo groot, dat je er nog wel een stuk of 10 in kwijt kan, maar is dan wel een beetje onhandig met het wisselen van de cd.

waarom wil je een cd speler? Neem dan meteen een dvd of blue ray.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Hint, klik eens door op het plaatje... iets met een deurtje misschien?

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Als je een review pakt van de case (http://tweakers.net/produ...0025/bitfenix-shadow.html) dan zie je vaak al hoe de kast eruit ziet en dan zie je bijvoorbeeld ook waar de optische drive(s) geplaatst worden. Sowieso handig om een aantal reviews te lezen over je case, misschien zitten er dingen aan de case die je niet aanstaan.

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:20
peertje1010 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:19:
Maar waar zou de optische drive dan moeten komen? Buiten de kast of..? Ik neem aan dat hij niet binnen de kast kan. Dan zou ik dus een externe optische drive moeten kopen
Als het op die manier zou werken, zou elke kast 20 externe optische drives kunnen claimen. Met extern wordt gewoon bedoeld dat de bay van buitenaf te benaderen is, oftewel dat er een kant open is langs waar de optische drive schijfjes kan uitwisselen.

Zie je op de foto met het deurtje open dat daar bovenin 3 horizontale plaatjes zijn ter grootte van een optische drive? Wanneer je de drive plaatst, verwijder je zo'n plaatje.
Pagina: 1