Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
Hey,

Ik heb een laptop van alweer 4 jaartjes oud die af en toe flink hard blaast en die soms erg warm wordt. Nu zit ik te kijken om hem een beetje up te graden ( i know met laptop is er niet veel up te graden), dus nu ga ik er een ssd harde schijf in zetten in de hoop dat die sneller gaat draaien. Ook het probleem van de hitte en het geluid wil ik verminderen en dus lijkt het me het beste om een laptop koeler aan te schaffen. Ik heb op internet best veel van die dingen gezien maar ook vaak gelezen dat het maar een paar graden scheelt en dat het geluid ook niet echt minder wordt. Nu is mijn vraag:

Is het aan te raden om een laptop koeler te kopen, EN welke is dan geschikt voor mijn laptop?

Ik heb een HP G61 15.6 inch laptop die overigens nog goed werkt behalve de accu want hij moet constant aan netstroom.

PS: Mijn budget gaat tot zo'n 30 euro

Alvast bedankt voor de hulp! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:29

Croga

The Unreasonable Man

Als ik jou was zou ik eens beginnen met het ding open te maken en alle heatsinks en ventilatoren goed schoon te maken. Ik verwacht dat je dat al een hele berg lawaai en temperatuur gaat schelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
Owja vergeten erbij te zetten! Vanmiddag dus helemaal uit elkaar gehaald en stofvrij gemaakt. Wacht nu tot morgen de ssd erin zit en dan kijken of het minder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun.
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Koelpasta al vervangen?