Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574019

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb gister een LG G2 besteld en deze is vandaag aangekomen. Ik heb er al veel mee gespeeld en ik vind het een geweldig toestel. Er is alleen wel iets dat me stoort. Dat is namelijk mijn relatief lage Antutu Benchmark score. Ik heb namelijk een score van 28800. Dit is in vergelijking met andere LG G2 toestellen vrij laag, die halen als je op internet kijkt scores boven de 32000.

Weet iemand wat hier de reden voor is en of ik hier wat aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten hier op GoT wat meer eigen initiatief dan wat je hier laat zien. Niet alle toestellen halen dezelfde score. Heb je al gekeken wat de variatie is in de behaalde scores?

Daarnaast vraag ik me af waarom je per se een hoge benchmarkscore wil. Wat denk je daarmee te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@RoD

Ik heb 3 tests gedaan en ze komen elke keer rond de 28000. Ik schreef 28800, omdat dat mijn laatste resultaat was.

Ik wil een hoge benchmarkscore, omdat het laat zien hoe goed je toestel is. Het gaat me natuurlijk niet om de cijfertjes op de app. Het gaat me alleen om de indicatie van het vermogen van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Anoniem: 574019 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:35:
@RoD

Ik heb 3 tests gedaan en ze komen elke keer rond de 28000. Ik schreef 28800, omdat dat mijn laatste resultaat was.

Ik wil een hoge benchmarkscore, omdat het laat zien hoe goed je toestel is. Het gaat me natuurlijk niet om de cijfertjes op de app. Het gaat me alleen om de indicatie van het vermogen van het toestel.
Het vermogen van elke G2 is hetzelfde. Alleen kun je de Antutu score beïnvloeden met bijvoorbeeld een andere ROM. Er zijn wegen zat om die score te pimpen. Uiteindelijk gaat het om de gebruikerservaring en niet om een hoge antutu score...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmm, ik denk dat je gelijk hebt. Ik maak me waarschijnlijk druk om niks. Bedankt voor het antwoorden.
Wat mij betreft mag het topic worden dicht gegooid. Sorry voor het aanmaken van dit niet zo belangrijke topic.