ik zit vet tetwijfelen over een videokaart....want een geforce 2 mx vind ik maar een matig kaartje (volgens mij is mijn TNT2 ultra beter) maar een gts is weer 600 piek...dus wat is nou een redelijk kaart
Verwijderd
Hangt er maar helemaal af wat jij wilt doen met die videokaart. Veel 2D of veel gamen. Of allebij. Als je budget niet al te groot is zou ik gewoon ff me best doen met online zoeken naar een GeForce2 GTS voor een leuke prijs.
Zelf heb ik gekozen voor de ASUS V8200.
En als je niet zoveel gamed.. moet je es kijken of je ergens goedkoop een Matrox G450 kan krijgen ofzo.
Uiteraard heb je ook nog ATI Radeon kaartjes. Die schijnen het ok erg goed te doen. Zelf helaas geen ervaring mee. MOet je es wat reviews lezen.
Zelf heb ik gekozen voor de ASUS V8200.
En als je niet zoveel gamed.. moet je es kijken of je ergens goedkoop een Matrox G450 kan krijgen ofzo.
Uiteraard heb je ook nog ATI Radeon kaartjes. Die schijnen het ok erg goed te doen. Zelf helaas geen ervaring mee. MOet je es wat reviews lezen.
Radeon 32mb ddr
Rond de 450 gulden zo ff uit m'n hoofd.
Zeer goed alternatief en zeer goede beeldkwaliteit.
ooow dat valt best mee.maar een mx is volgens mij echt nie extreem veel beter dan een TNT2 ultra ....miss. iets sneller en wat meer ondersteuning maar veel zal het echt niet zijn
dus van daar liever geen mx
dus van daar liever geen mx
yep !!Op maandag 11 juni 2001 17:19 schreef tborgdorff het volgende:
Radeon 32mb ddrRond de 450 gulden zo ff uit m'n hoofd.
be smart, go ati
legt er ook een beetje aan wat voor pc je hebt
zou bijvoorbeeld geen gefforce 2 gts ofzo koepn als ik een pc had die als best achterhaald is anders heb je geen profijt van je videokaart
zou bijvoorbeeld geen gefforce 2 gts ofzo koepn als ik een pc had die als best achterhaald is anders heb je geen profijt van je videokaart
Op maandag 11 juni 2001 18:31 schreef schumache het volgende:
Ik vond de Elsa Geforce 2 Ultra voor 795,- wel een leuke kaart qua prijs/kwaliteit.
en ik heb(lees:strax) een athln 1ghz of meer en 256 mb 133mhz
dat is dus voor de meeste hier achterhaald
Nee, is best prima systeem hoor!
Heb veel goeds gelezen over de Kyro2 chipset (hercules 4500) ik zou die ff gaan bekijken als ik jouw was. Trekt in de meeste gevallen de 2GTS er wel uit.
er zijn voormij op dit moment een aantal gevallen intresant....de geforce2 mx valt af tegen de geforce ddr en ik zou op dit moment voor de geforce 2 gts
en heb je voor de gts een 32 en een 64mb versie???? en is het verschil tussen 64mb en 32mb errrug groot ?
en heb je voor de gts een 32 en een 64mb versie???? en is het verschil tussen 64mb en 32mb errrug groot ?
Als ie leverbaar is wel...Op maandag 11 juni 2001 20:25 schreef The_Killing_Guide het volgende:
ik denk dat ik voor de ati radeon 64mb ga ....beetje goeie kaart????
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
ik weet het nog net zo niet over die Kryo ik zou voor de radeon gaan
Pagina: 1