Toon posts:

Geen WiFi-verbinding Apple iPhone 5s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds gister heb ik een nogal vervelend probleem met mijn Apple Iphone 5s, die mijn gehele internetbundel opvreet en het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.

In mijn huis heb ik twee WiFi verbindingen. Voorheen hoefde ik alleen het huis in te lopen en ik maakte direct met het WiFi verbinding. Opeens lukt dit niet meer. Als ik een van de twee WiFi verbindingen wil selecteren blijft hij tot in de oneindigheid laden. Ik ben echter de enige van vier die hier problemen mee heeft.

Nu heb ik mijn Iphone al opnieuw ingesteld, uit en aan gedaan, hele waslijst van stappen op de Apple site uitgevoerd. Netwerk vergeten, verwijderen en opnieuw instellen gedaan, maar zonder resultaat.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Sidenote: Ik kan wel verbinding maken met een WiFi verbinding in bijvoorbeeld in Albert Heijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Ik heb dit thuis ook af en toe. Soms helpt het herstarten van het toestel en soms werkt het na een herstart van het modem weer. Heb je dat laatste ook al eens geprobeerd?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb toestel al helemaal naar fabrieksinstellingen gezet. Modem is al helemaal naar fabrieksinstellingen gezet en niks werkt. Meest frustrerende is nog wel dat mijn laptop nu ook opeens 'beperkt wifi-verbinding heeft'. Nu heb ik het een en ander gelezen over Mac-adressen alleen als ik inlog op mijn router is er geen één mac-adress geblokkeerd. Is er iemand die me kan helpen, ik word helemaal gek hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Toevallig Telfort internet? Dit probleem heb ik sinds twee weken en ben in gesprek met de helpdesk hoe dit op te lossen. Zelf stellen ze voor om van WPA naar WEP over te stappen en IGMP Snooping en WMM APSD in de modem uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb Ziggo, ze zeiden dat er met internet niks mis is en misschien mijn mac-adress geblokkeerd wordt maar er staan geen geblokkeerde adressen. Het meest rare is dat mijn mobiel weer verbindt met het wifi maar mijn laptop dit nog steeds vertikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:12

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als het om 2.4GHz WiFI gaat moet je opletten dat je deze op 20MHz bandbreedte laat werken. Niet op 40MHz, geen auto, enkel 20MHz. Dit werkt het beste met alle Apple apparatuur.
Meestal is dit in de instellingen van je router terug te vinden.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je misschien vertellen hoe je dat doet? Ik heb namelijk 0 verstand hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:12

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat varieert nogal per router, het beste kun je simpelweg in de webinterface kijken. Hoe je daar komt staat vast wel in een handleiding (van je provider of de fabrikant) ergens. :)

[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 05-08-2014 13:39 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb net na random klikken gevonden en hij staat op 2.4Ghz en 20Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je probleem al opgelost ? Ik heb ook zo'n probleem. Zit ook bij Ziggo. iPad geeft geen probleem, Mac pakt de wifi na een herstart wel weer op, maar de iPhone kan geen verbinding maken. Blijf maar laden. Alles al geprobeerd. De Mac geeft wel telkens de melding dat er een ip-conflict is. Die melding krijg je op de iPhone niet te zien, maar is er mss wel. Hoe dit weer op te lossen ? Heb router ook al gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 17:43
Zelfde probleem met een iPad4 7.1.2

Gisteren update uitgevoerd naar 7.1.2 en vandaag begon het.

Zodra ik verbinding maak met WIFI blijft een laad icoon oneindig draaien.
Opnieuw ingesteld, maar dat heeft niet geholpen. Vanochtend contact opgenomen met Apple en Maandag komt UPS de iPad ophalen i.v.m. garantie.

Ik heb van alles geprobeerd, maar niks hielp.
Andere WIFI, hotspot, opnieuw instellen.

Meerdere mensen hebben dit probleem : https://discussions.apple.com/thread/6430543
Alles is er nog geen oplossing gevonden.
Pagina: 1