Hi allemaal,
Ik ben van plan een pc samen te stellen om erop te kunnen gamen in 3D. Zelf heb ik eigenlijk al een hele goede pc, gebaseerd op AMD componenten. Maar die ga ik uiteindelijk aan mijn vrouw geven
Voordat ik onderstaande lijstje had gemaakt heb ik best veel onderzocht en gelezen over 3D monitoren en hoe AMD en Nvidia ermee omgaan. Ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat Nvidia beter omgaat met 3D, mede dankzij hun 3D Vision technology en dat het hun eigen product is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 3D
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk niet meer dan 2K
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvidia videokaart, 3D brillen van Nvidia en uiteraard een 3D monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Uiteindelijk Nvidia, vanwege hun 3D Vision
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee denk het niet
Ga je overklokken?
Nee XD
Ik ga niet alle onderdelen in 1 keer kopen. Dit wordt waarschijnlijk om de maand ofzo een component.
Daarnaast heb ik nu een GTX 760. Dit zal ik denk ik in de toekomst nog veranderen naar een GTX 780 Ti.
Gaarne geen discussies over AMD en Intel of Nvidia XD
Wat ik van jullie graag wil weten is of de componenten die ik gekozen heb wel goed met elkaar samenwerken en of ik misschien componenten moet vervangen door een ander
Alvast bedankt!
Ik ben van plan een pc samen te stellen om erop te kunnen gamen in 3D. Zelf heb ik eigenlijk al een hele goede pc, gebaseerd op AMD componenten. Maar die ga ik uiteindelijk aan mijn vrouw geven
Voordat ik onderstaande lijstje had gemaakt heb ik best veel onderzocht en gelezen over 3D monitoren en hoe AMD en Nvidia ermee omgaan. Ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat Nvidia beter omgaat met 3D, mede dankzij hun 3D Vision technology en dat het hun eigen product is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 3D
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk niet meer dan 2K
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvidia videokaart, 3D brillen van Nvidia en uiteraard een 3D monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Uiteindelijk Nvidia, vanwege hun 3D Vision
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee denk het niet
Ga je overklokken?
Nee XD
Ik ga niet alle onderdelen in 1 keer kopen. Dit wordt waarschijnlijk om de maand ofzo een component.
Daarnaast heb ik nu een GTX 760. Dit zal ik denk ik in de toekomst nog veranderen naar een GTX 780 Ti.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 292,95 | € 292,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 122,94 | € 122,94 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 760 4GB FTW ACX Cooling | € 292,51 | € 292,51 |
| 1 | Aerocool GT-A Black Edition | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 294,88 | € 294,88 |
| 1 | Cooler Master V8 GTS | € 65,54 | € 65,54 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 137,98 | € 137,98 |
| 1 | Corsair CX750M | € 75,51 | € 75,51 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 106,65 | € 106,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.444,46 | |
Gaarne geen discussies over AMD en Intel of Nvidia XD
Wat ik van jullie graag wil weten is of de componenten die ik gekozen heb wel goed met elkaar samenwerken en of ik misschien componenten moet vervangen door een ander
Alvast bedankt!